SYRUP, czyli moja pierwsza szminka MAC ♥



O szmince MAC bardzo długo marzyłam. Nawet nie wiem kiedy i jak to się stało, ale zauważyłam, że szczególnie mocno upodobałam sobie wykończenie lustre. Pragnęłam praktycznie każdej, którą widziałam na blogach. Powiem szczerze, że ilość kolorów widziana na żywo mnie przytłaczała i każdorazowo będąc w Perfumerii Douglas przy stoisku MAC nie umiałam się zdecydować na tę konkretną. Powiem otwarcie, chciałam wszystkie - wszystkich wziąć nie mogłam, więc wychodziłam niepocieszona, że taka niezdecydowana jestem. Wrrr... :) 


Jakoś wiosną w moje posiadanie trafiła pomadka SYRUP, oczywiście w wykończeniu lustre. Kolor brudnego różu z domieszką fioletu. Śmiało mogę powiedzieć, że ta pomadka idealnie wpisuje się w me gusta. Pięknie wygląda na moich ustach. Musicie uwierzyć, że próby pokazania jej piękna na ustach właśnie są marne. Na żywo jest obłędna! 




Syrup idealnie podbija mój naturalny kolor ust, pięknie podkreślając je. Jednocześnie sprawia, że nie da się nie zauważyć różnicy! Uwielbiam ją!


Jeśli chodzi o kwestie techniczne musicie wiedzieć, że ja - gaduła zjadam ją nad wyraz szybko. Na szczęście pomadka schodzi z ust równomiernie. Co mnie w niej urzekło oprócz koloru ? Jej przyjemna konsystencja i miły dla nosa zapach. Pomadka gładko sunie po ustach, pozostawia ładną poświatę koloru, można wyczuć miękkość i delikatność a jednocześnie ogromną pielęgnację! A wspomniany zapach w słodkich, karmelowych(?) nutach sprawia, że celebruję każdą aplikację ;) 



Opakowanie jest piękne - proste i jednocześnie solidne. Kilka razy lądowało na twardym podłożu a wnętrze nadal całe, bez uszczerbku. Samo opakowanie zresztą również.


Moja przygoda z MAC na tej szmince się nie kończy. :) W kolejce już inne się ustawiają ;)
Jestem ciekawa czy znacie Syrup ? Jakie lubicie wykończenia ? I który kolor mogłybyście mi polecić ? Powiem tylko, że popularny i bardzo lubiany przez większość Angel nie jest dla mnie - wyglądam w nim źle! ;)

41 komentarzy:

  1. Piękny kolor, pasuje do Twojej urody :) Jeszcze nie miałam pomadki MACa muszę wypróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pomadki MAC są rewelacyjne. Kolory piękne, tylko ciężko się zdecydować :)) Można zwariować :D

      Usuń
  2. bardzo ladny kolor ;) tez bym sie na niego skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Kolor bardzo przyjemny, a sama pomadka rewelacyjna.

      Usuń
  3. Cudowna! Szminka mac marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też długo marzyłam o MACzku :)
      Żałuję, że tak późno się skusiłam.

      Usuń
  4. ja uwielbiam maty, ale teraz czaję się na plumful :D

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś maty mi nie leżą ;) Na plumful też mam chęć :) Jest jakby ciemniejszym wydaniem syrup.

      Usuń
  5. piękny kolor, też mi się podoba i lubię takie wykończenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest fantastyczny. Jeśli lubisz takowe to nie pozostaje nic innego tylko się skusić na nią :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kolor jest świetny. Na żywo jest genialny, trzeba jej doświadczyć osobiście. Polecam to zrobić :)

      Usuń
  7. jeszcze nie miałam pomadki z Maca i pewnie długo jej nie będe mieć ;) Strasznie szybko u mnie się zjadają :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Maca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek.
    Ja od kilku tygodniu choruję na odcień Brave :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten kolor i zdjęcia faktycznie nie oddają jego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za wykończeniem Lustre, bo daje bardzo mało koloru - ale wiadomo, co kto lubi. Kolor jest super, ale fajniejszy by był w wykończeniu np. Amplified - moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do mnie amified jakos nie przemawia....
      Wolę chyba ten poltransparentny efekt

      Usuń
  12. bardzo ładna, podoba mi się. zamierzam kiedyś kupić sobie szminkę mac. cała moja kolekcja pomadek nie przekracza 5 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy szminki Mac, jednak bardzo bym chciała :) Piękny masz kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wydałabym tylu pieniędzy na kolor tak zbliżony do mojego naturalnego koloru ust - za tę kwotę wolałabym zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę cos co moge nosić z ochotę codziennie, niz raz od swieta "zaszakec". Oczywiście każdy lubi mieć swoje podejscie do "drogich" kosmetyków, aczkolwiek te w porownaniu do szminek diora czy MJ nie są wcale w wygorowanej cenie ;) marze o nich póki co :)

      Usuń
  15. Cudowny kolor <3 Szkoda, ze te pomadki nie są tańsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladny kolor, mysle, ze dobrze bym sie w nim czula :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor. Szkoda, ze u nas te szminki są dość drogie.
    Zapraszam do siebie! Nowa seria świąteczna - #MARYCHRISTMAS już u mnie na blogu! Pozdrawiam :)
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam pomadki z MAC'a, jakoś mi nie po drodze, az tyle na raz zapłacić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor jak na pierwszy zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię szminki Mac, na razie mam jedną w kolorze Lady Bug :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w głowie też siedzi pomadka, tylko którą wybrać. Myślałam o czerwieni, ale ostatnio kupiłam jedną. Może zatem coś bardziej neutralnego jak u Ciebie. Kolor śliczny. Niech się długo nosi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam matowe MACzki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić łóżko elektryczne do masażu . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.