Relacja ze spotkania lubuskich blogerek :)



6 listopada w herbaciarni Bubble Me w Zielonej Górze odbyło się spotkanie lubuskich blogerek. Miejsce naprawdę urocze, ciężko było oderwać wzrok od tych wszystkich kolorowych dodatków do przepysznej herbaty!





Spotkanie uświetniła Daria z salonu Hexeline z Galerii Grafitt opowiadając o aktualnych a także ponadczasowych trendach w modzie. Jednym z nich jest bezapelacyjnie "mała czarna". której nie może zabraknąć w szafie każdej kobiety :)

Pojawiły się również dwie panie promujące Oriflame. Markę lubię, aczkolwiek wieki nic nie miałam, dlatego chętnie przejrzałam aktualny katalog i "namacalnie" mogłam zapoznać się z kosmetykami. Panie wykonały każdej z nas zabieg SPA dla dłoni  trzy etapowy peeling, który bardzo fajnie wygładził moje dłonie :)



 

By słodyczy nam nie zabrakło babeczkarnia zadbała o smakowite muffiny w uroczej wersji mini :)


Dziewczynom, które pstrykały zdjęcia bardzo dziękuję za uwiecznienie tych wspólnych chwil :) Pozwoliłam sobie pożyczyć Wasze dzieła :)









W spotkaniu udział wzięły:
Patrycja (http://ptysia.blogspot.com/ )

34 komentarze:

  1. Fajnie, że spotkanie się udało. Tak przy okazji ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny mają i talent, i sprzęt odpowiedni :) foty cudne wiec powychodzily :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, Was chcę więcej <3
    Widzę moje ukochane pomadki z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ten zapach w rozanym flakonie :) powiesz mi o nim cos wiecej moze ?
      Pomadki fajne :)

      Usuń
  4. Ale świetne miejsce! I ile pyszności :D Spotkanie musiało być bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jakie widze tam pyszne smakołyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobalo mi się tam. Bede wracać :)

      Usuń
  7. Na pewno spotkanie się udało :)
    Ja już oczekuję spotkania blogerek w Poznaniu :)
    Pozdrawiam Malwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i te cudowności, zazdroszczę tych pięknych babeczek i spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite babeczki, a kosmetyki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania to wspaniała okazja do poznania się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale smakołyków tam było :D fajnie,że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wybrać do tej herbaciarni jak będę w pobliżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczko moje zapomniałaś o mnie! :D Miło było Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gafa. Faktycznie zapomniałam twojego bloga umieścić. Postaram sie to w miare szybko naprawic, musze tylko kompa odzyskać.

      Usuń
  14. Nigdy nie brałam udziału w takim spotkaniu, wszystko przede mną, może kiedyś się na takim pojawię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli było choć w połowie tak dobrze, jak przepiękne są te zdjęcia, to umieram z zazdrości, że nie mieszkam w Zielonej Górze lub okolicy! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny klimat w tej herbaciarni :D
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia, aż chce się cofnąć w czasie i pojawić na tym spotkaniu :p

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja, chciałbym uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. musiało być cudownie na takim spotkaniu, a te mini babeczki są prześliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, spotkanie musiało być wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.