Odżywczy balsam do ciała Masło Shea - Bielenda skin clinic professional



Jakiś czas temu od marki Bielenda miałam przyjemność otrzymać małą paczuszkę, w której znalazłam odżywczy balsam do ciała Masło Shea z linii skin clinic professional. Balsam ten został wzbogacony masłem shea, przez co wzmacnia i zabezpiecza naskórek pięknie wygładzając go. 



Ogromną zaletą tego mazidełka jest przyjemnie kremowa konsystencja, która pod wpływem ciepła dłoni przyjemnie zaczyna się topić :) Balsam świetnie się wchłania, pozostawiając skórę idealnie gładką i miękką.Otulający zapach sprawia, że aplikacja balsamu stała się moim codziennym rytuałem. Choć nie narzekam na przesuszenie ani ściągnięcie skóry po kąpieli to wyrobiony nawyk "miziania się" pozwala mi cieszyć się jędrną i gładką skórą, odpowiednio nawilżoną i elastyczną. Naprawdę dostrzegam ogromny komfort stosując ten balsam.


Zacytuję za producentem:
Receptura balsamu opiera się na silnych naturalnych substancjach nawilżających tzw. humektantach, które mając zdolność do wiązania i zatrzymywania wody, odpowiadają za właściwe nawodnienie naskórka.

Działanie balsamu nastawione jest na kumulowanie wilgoci w naskórku i ograniczenie jej migracji. Balsam  zapewnienia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, poprawia jej kondycję, jędrność i elastyczność, zmiękcza i wygładza szorstki naskórek. Działa jak opatrunek – daje odczucie ochrony, komfortu i otulenia skóry. Formułę balsamu wzbogacono o cenne dla skóry masło shea (karite) – posiadające wyjątkową funkcję pielęgnującą, regenerującą i odżywczą. Masło wzmacnia, wygładza i zabezpiecza naskórek, chroni go przed wysuszeniem.

Efekt nawilżenia utrzymuje się nawet do 48 godzin, w zależności od rodzaju i kondycji skóry. Balsam dobrze rozprowadza się i szybko wchłania, pozostawiając ciało miękkie, nawilżone i zadbane.



Jeśli będziecie miały go w zasięgu wzroku to polecam się zdecydować na zakup. Nawilżenie i ogólnie mówiąc cała pielęgnacja/regeneracja naskórka dzięki odżywczemu balsamowi marki Bielenda jest super! Dodatkowo na koniec nadmienię, że balsam ten jest niesamowicie wydajny i za taką ogromną butlę płacimy naprawdę niskie pieniądze. Oby więcej takich rarytasków! Ja szczerze polecam, bo uważam, że warto!

Pojemność: 400ml
Cena: wg mnie świetna :) KLIK!
Dostępność: np. KLIK! 


Stosujecie balsamy czy jesteście fanami maseł do ciała albo jeszcze innych wariantów ?  

25 komentarzy:

  1. Ja wolę gęste masła niż balsamy, ale zimą jedne czy drugie używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam kiedys etap, że tylko gęste masla u mnie sie zużywaly. :) teraz lubie zmienność. Ale zawsze kilka masel i balsamow mam w szufladzie :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam więc przyjrzeć sie blizej :)

      Usuń
  3. Całkiem fajny. Ja stosuję na przemian balsamy i masła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny. I bardzo przyjemny w konsystencji i zapachu.

      Usuń
  4. Też trafił w moje ręce, tym bardziej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło shea świetnie działa na suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie tez to madlo w pierwotnej postaci.

      Usuń
  6. Stosuję mnóstwo kosmetyków do twarzy od Bielendy :) Są świetne! Do ciała jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczegolnie mocno lubie ich maseczki na noc , wygralam trzy wersje i wszystkie fajne, jednak zielona dla mnie najlepsza :)

      Usuń
  7. Skład mnie do siebie nie przekonuje, ale moja mama byłaby z niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa :) co mozesz polecic z balsamow, ktore lubisz ?

      Usuń
  8. Lubię kosmetyki Bielendy. Szkoda, że ten ma parafinę, swędzi mnie od niej skóra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście parafina nie przeszkadza, nie powoduje dyskomfortu.
      Co szczegolnie polecasz z marki Bielenda ?

      Usuń
  9. Lubię Bielendę i nawet myślałam o tym balsamie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaopatrz sie w niego! :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Super. Jest godny uwagi, fajnie ze sprawdza się :)

      Usuń
  11. o pierwszy raz go widzę, po konsystencji moge powiedzieć że chyba bym się z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie miałam żadnego balsamu tej firmy, ale skoro nawilża to byłby odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie miałam żadnego balsamu tej firmy, ale skoro nawilża to byłby odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety tego nawyku miziania nie mam, co mocno odbija się na stanie mojej skóry...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Głównie balsamy, ale z masełkami ostatnio też się zaprzyjaźniłam :-) I też od Bielendy :-) Pozdrawiam i obserwuję, żeby być na bieżąco :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.