LASHVOLUTION - Serum pobudzające wzrot rzęs



Kilka dni temu otrzymałam uroczą paczuszkę, która skrywała LashVolution, czyli serum pobudzające wzrost rzęs. Paczuszka mocno mnie chwyciła za serducho dzięki jednemu maleńkiemu szczegółowi, mianowicie serum to zostało zadedykowane mojej osobie. Ten mały gest sprawił, że zrobiło mi się naprawdę przyjemnie.

Samo serum wizualnie wygląda perfekcyjnie. W kartonowym opakowaniu znajduje się białe maleństwo, którego pojemność to 3ml. Serum to ma precyzyjną końcówkę, aplikacja tego cuda przebiegać ma dzięki temu błyskawicznie. Producent twierdzi, że tylko kilka sekund dzieli nas od pięknych rzęs dzięki LashVolution!

Producent obiecuje, że dzięki zawartości organicznych składników LashVolution jest bezpieczną odżywką stymulującą rzęsy, która wspomaga ich naturalny wzrost. W składzie tego preparatu są obecne peptydy i substancje aktywne oraz ekstrakty z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku, które gwarantują,że serum jest przyjazne dla organizmu, nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek. Pierwsze widoczne efekty są możliwe już po 14 dniach stosowania serum. Zobaczymy... :)

Swoją przygodę z LashVolution rozpoczynam dziś - 10go listopada :) Możecie się więc spodziewać za jakiś czas wpisów pokazujących postępy w stosowaniu tego serum. Mam nadzieję, że będę mile zaskoczona efektem końcowym kuracji ;)

Znacie LashVolution ? Co myślicie o tego typu odżywkach ?


29 komentarzy:

  1. Jestem w trakcie testowania podobnej odżywki Inveo:) jest to moja pierwsza tego typu odżywka więc czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jrstem ciekawa twoich efektow. Nie znam tej odżywki.

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji sprawdzić żadnej odżywki do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo tego na runku, ciezko wybrac te najlepsze, najefektywniejsze i jednoczesnie takie ktore nie sieja opustoszenia w portfelu :)

      Usuń
  3. Będę czekała na - mam nadzieję - pozytywne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzisz notki, wiec pewnie i wpis porownawczy zauwazysz :) a i efekty myślę ze będą fajne :)

      Usuń
  4. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.
    http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zachecam śledzić notki moje, bo wpis sie z pewnością pojawi. :)

      Usuń
  6. Czekam na efekty ;)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie porównawczy wpis na blogu. :-)

      Usuń
  7. Wiele czytałam ostatnio na temat wpływu olejku rycynowego na rzęsy, więc zamierzam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac jak się z nim uporasz :)

      Usuń
  8. Dzięki niemu moje rzęsy wyrosły na ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Oby i u mnie tak sie stalo :)

      Usuń
  9. To trzymam kciuki za efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie korzystałam, ale mam nadzieję, że się sprawdzi! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając internety mozna zauwazyc ile dobra zrobil :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.