Według mnie ... ♥ ♥ ♥ najlepsze serum wypełniające biust! ♥ ♥ ♥ Tołpa, Dermo Body, Bust




Tak jak sam tytuł zdradza dziś mowa o najlepszym kosmetyku do biustu jaki miałam możliwość poznać. Bez dwóch zdań - serum wypełniające biust, które proponuje tołpa jest dla mnie doskonałe! I to w zasadzie pod każdym względem!

Pierwsze co mnie ujęło to zapach, który uwodzi! Doskonała kobieca nuta, spokojnie mogłaby zastąpić wieczorowe perfumy na romantyczną randkę ;) Zapach jest dla mnie perfekcyjny, bardzo mnie cieszy fakt, że długo utrzymuje się na skórze, bo mówię Wam - gdybym znalazła takie perfumy kupiłabym bez zastanowienia! Dla mnie rewelacja i w sumie dla samego zapachu mogłabym stosować :) Jednak na zapachu nie kończy się fenomen tego kosmetyku. Przede wszystkim działanie jest zauważalne gołym okiem. Od razu powiem, żadnych pomiarów nie robiłam przed rozpoczęciem stosowania tego serum. Ale wiedzieć musicie, że efekty są zauważalne i to już po kilku tygodniach - biust staje się pełniejszy, jędrniejszy, ładnie się wypełnia. Sprawia, że naprawdę jest seksowny i to bez sztucznych implantów ;) Regularne stosowanie utwierdziło mnie w przekonaniu, że to dzięki temu kosmetykowi cieszyć się mogę aksamitnie gładką i jędrną skórą, biust jest pełny - taki jak zawsze chciałam mieć. Biust jest ładnie podniesiony, skóra choć elastycznie miękka to jakby idealnie naciągnięta :) Piersi choć nie mają ogromnych rozmiarów (i dobrze mi z tym) to potrafią zachwycać a dekolt jest wręcz ciągle do zacałowania :P :))



Kosmetyk bardzo łatwo się aplikuje, z miękkiej tuby łatwo wydobyć żądaną ilość kremowej substancji. Podczas aplikacji wykonuje się masaż, ani nie za długi, ani zbyt krótki. Kosmetyk wchłania się dość szybko, nie pozostawia żadnej lepkości po sobie. Szybko można wskoczyć w ubranko ;) Jest wydajny a kupiony w promocyjnej cenie wcale nie jest drogi. Ja osobiście kolejny raz, tak - bo to nie moje pierwsze opakowanie, a chyba 3 już z kolei, kupiłam je przy okazji innych zakupów właśnie tutaj <klik>.



Z czystym sumieniem polecam Wam to serum. Ja już nie szukam niczego innego. To jest moim ideałem! :)
Napiszcie czy stosujecie jakieś kosmetyki do pielęgnacji biustu ? Jesteście z nich zadowolone ?

17 komentarzy:

  1. Orientujesz się czy można zakupić to w aptekach czy tylko przez internet? Zaciekawiło mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy stacjonarnie w aptekach - nie przypominam sobie bym widziała. Ale w Rossmannie dostaniesz - aktualnie chyba nawet w fajne promocji poniżej 39zł. :)

      Usuń
    2. O to super! Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  2. Używam serum do biustu MamaMio i tez jest dla mnie w porządku.
    Tego jeszcze nie miałam możliwości spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpa dla mnie najlepsza od dłuższego już czasu. :)) choć nie mam porównania z MamaMio, bo nie miałam takiej okazji :)

      Usuń
  3. W końcu jakiś dobry kosmetyk od Tołpy :D Ostatnio coś ma złą prasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego serum i bardzo fajnie się spisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mój mały biust raczej nie stosuję takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie zdjęcia na dowód?! :D

    Ja mam małe piersi i nie potrzebuję takiego kremu, ale może po porodzie mi się przyda. Wolałabym coś, co zbliża piersi do siebie, żeby mieć ładny dekolt... :D Ciekawe, czy ktoś coś takiego kiedyś wymyśli, oby! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego gagatka nie znam ale ja bardzo polubiłam się z kremem do biustu Norel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie używam takich kosmetyków, ale będę je mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wykańczam opakowanie tego serum i dla mnie mógłby lepiej nawilżać. Biust faktycznie wygląda lepiej, ale nawilżenia troszkę brakuje :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiłaś mnie nim ;) rozejrzę się za nim w ROssku ;) skoro mój facet ma zwariować, to chcę spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.