Monte Snack. Lubię to!



Jakiś czas temu dzięki trnd w progi mojego domu zawitał kartonik z przekąską MONTE SNACK. Przyznam się bez bicia, że lubię słodkości, często więc coś małego i jednocześnie słodkiego ląduje w moich rękach :) Od jakiegoś czasu to właśnie MONTE SNACK jest "tym czymś" co przynosi mi chwilę radości przy kubku kawy bądź herbaty.


MONTE SNACK to delikatny ciemny biszkopt, który wyróżnia się spośród innych kanapek tym, że został przełożony nie tylko mlecznym kremem, ale również kremem orzechowo-czekoladowym. Mnie osobiście bardzo smakuje ta propozycja Zott i obecnie jest najchętniej przeze mnie konsumowana ;)


Myślę, że większość z Was już spotkała się z tą nowością. Jednak tym, którzy widzą pierwszy raz polecam wypróbować. Sugerowana cena to tylko 1,49 zł :) 


17 komentarzy:

  1. Mi również posmakowała mleczna kanapka, zawsze to lepszy deser niż inne batony czy cukierki. Moje dzieciaki zjadają monte snack na przekąskę miedzy posiłkami. Fajnie, że nie zawiera konserwantów i jest robiony z dobrej jakości mleka. Najbardziej smakuje nam czekoladowo-orzechowy krem w środku. Delikatnie rozpływa się w ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanapki są naprawdę dobre, fajnie że biszkopt niesłodki skomponowany jest ze słodszymi kremami. My za nimi przepadamy, choć jak z każdym słodkim staramy się nie przesadzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja miałam przyjemność zajadać się Monte Snack i moje odczucia są podobne :-)
    Przepyszna mleczna kanapka, a do porannej kawy - rewelacja!
    Nie wspomnę i radość mojej Córy, gdy dostała smakołyk na przegryzkę w szkole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammm, smakowitość. teraz by mi się taka kanapeczka przydała na dobre rozpoczęcie dnia w pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tej nowości nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam :) Pyszna jest ta kanapka, z takich łakoci nigdy się nie wyrośnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie skład, bo smak wierzę, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć tu wyraźnie wilgotne ciasto, coś jak a'la brownie - pycha ;) Wygląda w sumie podobnie,do kinder kanapki gdyby nie ten krem w środku. Właśnie...krem jest biały, a przez sam środeczek przechodzi krem czekoladowo-orzechowy.
    Jak to wypada smakowo?: Kanapka tak pięknie pachnie, że nie trzeba się długo zastanawiać nad zjedzeniem - gryziemy i szamiemy! ;)
    Pycha! Ciastko jest bardzo kakaowe, wilgotne i smakuje jak murzynek. Nie jest suche, ale łatwo się kruszy i nie ciągnie się (nie jest gumowe). Przypomina trochę biszkopcik z mlecznej kanapki, ale to jednak nie to samo, tu jest bardziej ''konkretny''. W sprawie kremu, wygrywa Kinder, gdyż ten trąci trochę mlekiem w proszku. Na całe szczęście sztuczną śmietankę niweluje smak kremu czekoladowego.
    Biszkopcik jest syty i to bardzo, sama byłam w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Monte Snack to mleczny batonik – delikatny biszkopt wypełniony mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem. Produkt w smaku jest dobry – taki jaki znamy z deserów monte : nie jest zbyt słodki, mdły, czuć wyraźnie i mleczny krem i czekoladowe nadzienie. Zapach jest przyjemny i kuszący, że nie trzeba się zbyt długo zastanawiać nad zjedzeniem. Biszkopt jest dość gruby, bardzo kakaowy, wilgotny, łatwo się kruszy. W kremie wyczuwam wyraźny smak mleka i nutki bitej śmietany typu „Śnieżka”. Jednak krem czekoladowego z orzechami jest najmocniejszym akcentem tego produktu i sprawia, że kanapka rozpływa się w ustach i jako całość smakuje bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monte Snack to delikatny,ciemny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Smakuje zarówno dzieciom jak i dorosłym.Idealny na popołudniową przekąskę,jako drugie śniadanie do szkoły czy słodki dodatek do kawy.Najlepiej smakuje schłodzony.Pyszna i pożywna przekąska dla małych i dużych łakomczuchów.
    Nam bardzo smakowała,polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monte Snack mleczne kanapki są pyszne, smakują nie tylko dzieciom, ale i dorosłym.świetna przekąska dla całej rodziny. Delikatny biszkopt rozpływający się w ustach Polecam!!! Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.