Klasyczna elegancja, czyli na tapecie Wittchen

Gdy się dowiedziałam, że kolejny raz będą w Lidlu torebki Wittchen bardzo się ucieszyłam. Z całą pewnością wybiorę się "na polowanie", bo słysząc z różnych stron właśnie tak się zapowiadać może sobota 17go października :) Myślę, że wiele osób skorzysta, wszak nie często zdarza się okazja kupić fajną torebkę w super cenie. 


W gazetce > KLIK< można wyczytać, że będą dostępne 32 modele - sama chciałabym z dwa spośród tych widocznych, w co najmniej kilku kolorach. Marzy mi się i szary, i piękny granatowy, ale również camel i bordo. Także przede mną trudny wybór... o ile się w ogóle dopcham do kosza ;)


Wybieracie się może po "swoją sztukę" ? :)) Którą chętnie widziałybyście w swojej garderobie ? :)

13 komentarzy:

  1. Piękne są i chętnie bym jedną zgarnęła ale walka przy warzywniaku skutecznie mnie odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest właśnie to... wolę na spokojnie obejrzeć sobie torebkę iż w szale brać nie wiadomo co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zastanawiaj się nad tym, którą byś chciała - będzie taka walka, że będzie cud, jeśli jakąkolwiek dorwiesz. :D Powodzenia, Kochana, oby się udało! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu będą te torby? Ciekawe, czy znowu będą takie walki jak na filmikach. ;-) Ale wyglądają fajnie (torby, walki też! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widzę jak stado ludzi będzie biegło do stoiska z tymi torebkami.^^
    Ja sobie jednak w tym sezonie odpuszczam torebkę - mam swoją Obag, która mi bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ale i tak za drogo dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, są piękne, ale już sobie wyobrażam tę bijatykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już swoją ukochana torbę, ale fakt te są piękne! Obserwuję by być na bieżąco! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są. Ja dzisiaj poszłam po futrzane sweterki o godz. 9 rano i już wielkiego wyboru nie było. Udało mi się "fartem" dorwać czarny, który leżał w ogóle w innym koszu na spodzie. Ciekawa jestem co z torebkami będzie się działo! :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie powitalne! :)
    agusiiova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jedną od roku, moze znowu jakas kupie?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.