Skoncentrowane serum do ust 8w1 Total Action - Eveline Cosmetics




Z pewnością wkrótce nadejdą wietrzne dni, więc przyda się zwrócić uwagę na pielęgnację ust. Osobiście lubię o nie dbać przez cały rok, zawsze w zasięgu moich dłoni są "miodki" lub też pomadki, czy to ochronne bądź transparentne typu balmy, czy też kolorowe szminki :) Pielęgnować usta po prostu lubię i mam to już w nawyku, dzięki temu nie borykam się z przesuszonym naskórkiem. Są miękkie i gładkie, w sam raz do całowania ;)


Latem trafiło do mnie skoncentrowane serum do ust, które już podczas pierwszej aplikacji mnie zachwyciło! To zapach sprawił, że rozpłynęłam się... piękna waniliowa nuta przyjemnie otuliła moje usta i pozwoliła się rozkoszować miękkością i gładkością w upalne dni. 

Sztyft jest wykręcany, ścięty po skosie. Łatwo i wygodnie aplikuje się mazidełko na usta, konsystencja bardzo fajna, nic się nie rozpływała w wysokich letnich temperaturach. Opakowanie standardowe jak na tego typu pomadki ochronne od Eveline przystało ;) 


Serum z pewnością pielęgnuje usta, wpływa na ich regenerację i pielęgnację w dużym stopniu. Dla kogoś, kto lubi pomadki ochronne stosować myślę, że będzie fajnym i jednocześnie tanim rozwiązaniem, również na nadchodzące wietrzne dni. Koszt serum to ok. 6zł.

Mnie bardzo miło zaskoczył swym aromatem. Dzięki temu z pewnością do niego wrócę, tym bardziej, że zawiera filtr SPF 15 :)


Znacie to mazidełko ?


 

7 komentarzy:

  1. Balsamu Eveline jeszcze nigdy nie miałam, muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kosmetyku, a lubię Eveline, więc pewnie wypróbuję, jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej torebce też pełno błyszczyków i pomadek :) ale co do tej firmy to jakaś sceptyczna jestem po wtopie z odżywką która wszyscy zachwalali a dla mnie była tragiczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży plus że zawiera filtr, to dla mnie podstawa ;) Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z mocnym dystansem podchodzę do Eveline i jego wszelkim 8w1 ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.