MiniMAX 060 i 064, czyli słoneczny duet Eveline



Lakiery MiniMAX Eveline Cosmetics to jedne z tych, które bez obaw polecam innym. A dzieje się tak za sprawą bardzo dobrej trwałości i niskiej ceny. W dodatku paleta kolorów jest całkiem fajna, więc każdy znajdzie coś dla siebie, na każdą okazję i porę roku.


Buteleczki są małe, pędzelki szerokie i świetnie się u mnie spisują. Lubię zrobić dwa ruchy i mieć płytkę pociągniętą kolorem ;) 


Latem otrzymałam taki oto duet - 060 słoneczny żółty i 064 letni błękit. Muszę przyznać, że idealnie ze sobą współgrają. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru przy tych konkretnych kolorach, te jednak schną w szybkim tempie. Lakier pokryty topem jest w zasadzie niezniszczalny, prędzej pojawi się odrost niż odprysk!


Niestety na paznokciach Wam nie pokażę ich, bo najzwyczajniej w świecie fotki gdzieś mi się zapodziały w gąszczu innych. Próbowałam je odszukać, robiłam kilka podejść. Niestety - nie wiem gdzie konkretnie je umieściłam :( Gapa ze mnie. Na szczęście w folderze z marką Eveline znalazłam kilka zdjęć produktowych ;) Zapraszam do oglądania ;)


W letnie dni duet ten wyglądał bardzo świeżo i był niewątpliwie na czasie. Teraz raczej nadchodzi czas ciemnego wina, burgundu, przydymionego różu i fioletu. Z pewnością wśród miniMAXów odnajdziemy też i barwy jesienne.

Znacie miniMAXy ? Co o nich sądzicie ?

25 komentarzy:

  1. Często korzystam z MiniMaxów, aczkolwiek nie które mają lepszą wytrzymałość, różnie to bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) Bardzo lubię lakiery Eveline z serii MiniMax :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie letnie kolorki, w sam raz na zakończone niedawno lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiłaś mnie tym, że tak szybko nie odpryskują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog Award poprzez nominowanie Ciebie i Twojego bloga. Więcej informacji u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki, szczególnie ten niebieski.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki i ciekawie razem się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam, ale nie pamiętam, jak się sprawdzały ;) Niemniej świetnie dobrane są te dwa kolorki w duecie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne energetyzujące kolory, ja z tej serii mam czerwienie i róże

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki i jak ładnie razem sie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Błękitny jest przepiękny, chyba go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za ich kosmetykami, pewnie po niezbyt miłych przygodach z odżywką do paznokci. Niemniej jednak uwielbiam połączenia niebieskiego i żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam identyczne kolory, a córka z koleżankami szalały z nimi przez połowę wakacji. Lubię tę markę :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2015/09/jesienne-rozdanie-wyjatkowe-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki samy duet kolorowy, ale z Golden Rose :) Według mnie niebieski dobrze współgra z żółtym kolorem :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Długo nie mogłam się przekonać do żółtego lakieru na paznokciach i to chyba nie moja bajka. O ile delikatne pastele jeszcze lubię, tak mocne żółciaki zupełnie mi nie pasują.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lakiery z tej serii, m.in właśnie przez szerokie pędzelki :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne kolory <3 Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.