Zaskoczenie ... Lakiery do ust BeBeauty!



Już jakiś czas temu zakupiłam w Biedronce dwa lakiery do ust, które "przepadły" w którejś z moich torebek :) Kilka tygodni temu na nowo na nie trafiłam i przypomniałam sobie jakie to cudne perełki zakupiłam. A kosztowały naprawdę niewiele, bo troszkę ponad 5 zł. Jak za tak śmieszne pieniądze lakiery te są idealne. Nie wiem czy są jeszcze dostępne, ale jakiś czas temu jeszcze widziałam je "w szafie z wyprzedażową kolorówką".


Lakiery mają fantastyczną trwałość! Potrafią "być" na ustach przez ładnych kilka godzin. W momencie spożywania posiłków ich intensywność zmniejsza się, jednak usta ciągle mają kolorowy pigment na sobie. Pozytywne jest to, że ścierają się stosunkowo równomiernie i nie wchodzą w załamania ust. 



Lakiery są mocno napigmentowane i tylko to je w zasadzie odróżnia od standardowych błyszczyków. Aplikator jest w formie klepsydry, bardzo miły i wygodny w aplikacji lakieru. Ze względu na intensywność i wysoką trwałość aplikacja bez lusterka nie jest wskazana, no chyba że zależy nam na nieregularnym konturze ust :P 


Za taką cenę nie ma się co zastanawiać i warto brać w ciemno! 
Mnie się podobają, lubię je za intensywność i trwałość oraz cukierkowy zapach, który umila stosowanie tych rarytasków.


Znacie je ? Co o nich sądzicie ?
 

24 komentarze:

  1. za dużo mazideł do ust mam w swojej kolekcji, za mało używam. Jednak polece mamie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kleją się? ;D
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się prezentują, ale kurcze nie przepadam za błyszczykami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają na ustach, muszę ich poszukać w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten jaśniejszy mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, szczególnie ten mega różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te kolorki :) cukierkowy zapach musi być fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czerwony i różowy :) Szkoda, że wszędzie zostawiają ślady po dotknięciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w Biedronce jest kosmetyczna bieda:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz je widzę, w mojej Biedronce ich nie spotkałam :(
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są naprawde ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten brzoskwiniowy pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten jaśniejszy odcień i lakier sprawował się przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę te produkty :) A kolory mają piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z BeBeauty mam kilka produktów, ale na te lakiery się nie skusiłam. Ale widzę, że warto, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie piękne i taniutkie, ja mam lakier do ust z rimmel apocalips. Muszę odwiedzić biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, muszę się za nimi porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.