PartyLite - SmartScents - Patyczki zapachowe oraz podstawka



Gdy pierwszy raz ujrzałam te oto zapachowe patyczki pomyślałam cóż one mogą zdziałać ? Po kilku ładnych tygodniach muszę Wam powiedzieć, że są rewelacyjne! Wracam do domu przepełnionego cudnym zapachem, który urzeka wszystkich, którzy przekraczają próg domu!


Od producenta:
Dekoracyjne patyczki zapachowe napełnią twój dom zapachem - bez płomienia. To takie proste! Rozpocznij od jednego patyczka, dodaj więcej, aby zapach był intensywniejszy!
Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.


SmartScents to patyczki wykonane z rolowanego papieru, które występują w 14 wersjach zapachowych. Moje Jagody w rozkwicie (Berry Blossom F247) zawładnęły moim nosem już od samego rozpakowania strunowego opakowania, w którym każdorazowo znajduje się 5 sztuk! 


Aromat owocowy jaki mój nos poczuł był przepełniony soczystością i świeżością zerwanych jagód, malin i jeżyn. Uwielbiam takie nuty i jak się okazało w obecnym okresie domu spisują się idealnie! Nie są przytłaczające, sprawiają wręcz, że wracając po ciężkim dniu w pracy momentalnie odzyskuję w sobie wigor i chęć do działania :)

By dekoracyjne patyczki mogły funkcjonować prawidłowo należy umieścić je w podstawce. Mój zestaw - bukiet kwiatów - to prosta ceramiczna podstawka oraz urocze kwiatowe nakładki, które dodają patyczkom przyjemnego charakteru, sprawiają, że nie wyglądają surowo! 


Całość od kilku tygodni cieszy nasze oczy i nosy. I co fajne, zapach jest w dalszym ciągu zauważalny i pięknie wypełnia nasz dom. I dzieje się to nawet gdy nas w nim nie ma a to wszystko bez użycia prądu i bez płomienia! 

Jak Wam się podoba taka alternatywa dla świec i wosków ?

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html

19 komentarzy:

  1. jak to pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie to wyglada :) to dzieki tym kwiatuszkom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. One są boskie! Absolutnie boskie <3 i w pełni naturalne, z papieru <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam patyczki PartyLite - ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku chcę takie patyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim mieszkaniu zawsze musi ładnie pachnieć, a jeśli to cudo tak fajnie wygląda, to już w ogóle jestem w niebie! :)) Muszę sobie takie sprawić, bo brakuje mi właśnie czegoś, co pachnie nawet jak nie ma mnie w domu. :) Zaraz przejrzę zapachy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo stylowo wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają dość oryginalny wygląd :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają, mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam patyczki ale nie mam takiego ślicznego stojaka i ozdobnych elementów, uwielbiam party lite

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak uroczo wyglądają te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentują te patyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patyczki są świetne.Szczególnie Soczysta mandarynka,jemioła i dynia w przyprawach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Patyczki są świetne.Szczególnie Soczysta mandarynka,jemioła i dynia w przyprawach!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.