Neonowo mi i dobrze mi z tym ! Vipera Jest 515 ♥



Latem uwielbiam nosić na paznokciach wyraziste kolory! Wybieram również takie, które są widoczne z daleka. Neonowy róż 515 JEST, który jest w ofercie marki Vipera błyskawicznie urzekł mnie swym mocnym kolorem. I choć szybko w pamięci próbowałam sobie przypomnieć czy mam jakiś lakier tej marki by ocenić pędzelek i krycie to w sumie nie wahałam się i od razu wrzuciłam go do koszyczka. 


Za buteleczkę o pojemności 7ml zapłaciłam w lokalnym sklepie 7zł. Buteleczka z wygodnym pędzelkiem i co ważne lakierem w obłędnym kolorze, który perfekcyjnie kryje już po dwóch warstwach stała się moim letnim hitem! Nie sposób go nie zauważyć, przejść obojętnie obok ;) Kolor mocno wyrazisty - "piernik jeden" nie lubi być fotografowany, na żywo jest mocno bijący po oczach :) - w zasadzie o kremowym wykończeniu. Do plusów lakieru należy zaliczyć fakt, że szybo wysycha i fajnie sam poziomuje się na płytce. Paznokcie maluje się nim szybko, a dodatkowo pokrywając go wysuszaczem mam gwarancję, że nie znajdę na nim odcisków kołderki :P Trwałość.. u mnie nawet ponad tydzień, z dodatkową ochroną w formie wysuszacza i to w zmiennych "wakacyjnych" warunkach :)


Lubię go bardzo i chętnie wrócę po inne kolory z te serii!
Znacie te lakiery ? Co o nich sądzicie ? Podoba Wam się taki neon na paznokciach ? 

 

19 komentarzy:

  1. soczysty kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek ;) ja dzisiaj mam na paznokciach nr 555 z tej kolekcji i jest to najładniejszy róż jaki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii 2 kolory: ten i 525 - neonowy koral i kocham je nad życie, ale mają dla mnie jedną wadę: mały połysk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nie lubię róży ale ten wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki róż na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny!
    Pozdrawiam, CapelliSani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opalona dłoń i soczyste amarantowe paznokcie wyglądają po prostu pięknie. A na wieczór sukieneczka "mała czarna" w stylu Chanel...i bez biżuterii też wygląda się jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmhmhm jaki kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny kolor! W sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.