Jaka jest L-karnityna w żelu BingoSpa ? Czy warto ją poznać ?



Kosmetyki BingoSpa przewijają się przez moją łazienkę dość często. Jedne mnie zachwycają, drugie wręcz przeciwnie. Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować coś, co od dawna mnie mocno ciekawiło. Czytałam o niej mnóstwo pozytywnych recenzji, bardzo chciałam sprawdzić jaka jest L-karnityna w żelu, bo to o niej mowa. 


Nie dziwię się wcale, że na jej temat jest tyle pozytywnych słów, czasami wręcz zachwytów :) L-karnityna w żelu to świetny kosmetyk, który mnie urzekł od pierwszej aplikacji. Bardzo przyjemnie chłodzi skórę, nie sprawia dyskomfortu, bo to nie jest mrożący krew w żyłach efekt. Kosmetyk ten sprawia, że rozgrzane ćwiczeniami ciało przyjemnie chłodzi się poprawiając samopoczucie i daje jednocześnie niesamowity relaks.


Konsystencja jest lekka, przypomina kisiel. Dzięki temu wydajność jest naprawdę świetna, bo wystarczy jedna łyżka by pokryć brzuch, uda i pośladki. Co fajne l-karnitya dość szybko wnika w skórę, więc nie trzeba jej długo wmasowywać. Po dokładnej aplikacji może prawie natychmiast się ubrać, nic się nie klei. Skóra pozostaje natomiast aksamitnie gładka, jakby naciągnięta niewidzialną powłoką liftingującą ;) Po aplikacji prawie natychmiast można odczuć ten przyjemny chłód, który mnie osobiście bardzo odpowiada, szczególnie w ciepłe dni.


To czego nie da się pominąć to mentolowy zapach, który wydziera się po odkręceniu plastikowego słoika. Dobrze, że ten ma dodatkową osłonkę plastikową i l-karnityna nie ma możliwości wydostania się na zewnątrz od razu po odkręceniu. Ta osłonka to zabezpieczenie by nakrętka była zawsze czysta a zawartość nie znalazła się nieoczekiwanie np. na kafelkach łazienkowych ;) Ma też zapobiegać utlenianiu się aktywnym składnikom. 

skład

Muszę przyznać, że regularne stosowanie l-karnityny w żelu dało bardzo fajne efekty. Moje nieszczęsne pozimowe "boczki" są w końcu mniejsze ;) Nie zniknęły całkowicie, szczerze mówiąc nie chciałabym się ich do końca pozbywać, teraz są mniej więcej takie jakie świadomie akceptuję i lubię. Ale przyznać też muszę, że i brzuch, i uda naprawdę zyskały na jędrności i wyglądzie. I choć od dawna wiele osób co jakiś czas mnie uświadamia, że przecież nie wyglądam źle, to ja wiem swoje i zawsze jakieś ale znajdę ;) Świadoma jestem, że zdrowe odżywianie (5 posiłków dziennie, dużo owoców i warzyw, woda, minimum słodyczy :P) oraz ćwiczenia mają też wpływ na ten efekt, jednak jestem też przekonana, że kosmetyk ten bardzo pozytywnie wpłynął na ogólny wygląd i jędrność skóry. 

Jestem zachwycona działaniem tego kosmetyku, aktualnie to mój hit i z całego serca polecam tym wszystkim, którzy lubią efekt chłodzenia w kosmetykach, akceptują ich mentolową nutę i nie liczą, że kosmetyk ich wyszczupli gdy będą tylko leżeć przed tv z paczką ulubionych chipsów i szklanką coli ;)Na koniec zachęcam do przeczytania tego co producent umieścił na opakowaniu :)



Pojemność: 500g
Cena: 56,00 zł
Dostępność: TU

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.
 
 
Lubicie kosmetyki z takim efektem ? Po jakie sięgacie najczęściej ? 

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Warto poznać! Kosmetyk jest świetny!

      Usuń
  2. oO ;) ja mam wersję z Bingo rozgrzewającą ( koncentrat cynamonowy) i zdecydowanie nie jest dla mnie :( tego bym polubiła z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncentrat cynamonowy znam i też lubię. Jednak na lato to wolę :D

      Usuń
  3. to fajnie że sie sprawdził, musze sobie zapisać go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kupisz, daj znać jak u Ciebie się sprawdza.

      Usuń
  4. uwielbiam efekt chłodzenia zwłaszcza latem. a właściwie tylko latem haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szczerze polecam wypróbować. Będziesz zadowolona!

      Usuń
  5. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały kosmetyk, najlepiej działa razem z folią spożywczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk jest genialny, tego z folią nie stosowałam. Choć niejednokrotnie miałam chęć wypróbować ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest świetny, więc poleca, i ... kuszę :))

      Usuń
  8. Ooo wydaje się fajny :D I ten mentolowy zapaszek :) Będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo nigdy nie uzywałam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej jestem ciekawa,widać produkt godny uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że Bingo ma taki produkt, jestem ciekawa czy daje typowy mrozik jak te wyszczuplające żele. Jak tak to niestety nie jest to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w tekście wspomniałam to typowy chłodek, bardzo przyjemny - NIE MROZIK :P

      Usuń
  12. Ja z Bingo miałam tylko szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię uczucie chłodzenia ale nie cierpię grzania. Bo przeważnie odczuwam palenie. Nie wiele kosmetyków z bingo spa miałam. Fantastycznie, że u Ciebie ten zabieg się sprawdził. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt wydaje się fajny, ale ja po akcji BingoSPA, która miała miejsce parę miesięcy temu, zniechęciłam się do tej marki i przyrzekłam sobie, że nie kupię nic więcej od tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. No way. Miałam coś z karnityną od Bingo i nie widziałam żadnych efektów...

      Usuń
  15. hmmmm ... a w to nie wierzę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś od nich wyszczuplające, antycellulitowe "błotko" i również było całkiem niezłe. Ale od czasów nieszczęsnej kampanii reklamowej, o której było bardzo głośno, w ogóle przestałam używać ich kosmetyków. Nadal mam niesmak...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że kosmetyk się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że Bingo SPA wprowadziło taki fajny produkt. Muszę koniecznie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspanialy produkt.jestem od 4 miesiecy mama I chutney za kazdym owijaniem folia rano I wieczorem. Dziekujemy BingoSpa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.