Iles du vent ♥



Kiedy pierwszy raz trafiłam na stronę Iles du vent nie mogłam oderwać oczu od tych "maleństw". Uroczo zapakowane, w niby skromnych pojemniczkach, ale jakże doskonałą zawartość one kryją!


ILES DU VENT to ekskluzywna linia kosmetyków do twarzy i ciała bazująca na wyselekcjonowanych naturalnych składnikach. Nadają one skórze blask, gładkość i promienność. Odbudowują jej naturalną warstwę lipidową przywracając równowagę. Walczą z wolnymi rodnikami dzięki naturalnym antyoksydantom, aby zatrzymać młodość i piękno. Zawierają drogocenne olejki i wyciągi roślinne takie jak olej kokosowy i migdałowy, masło kakaowe i shea, ekstrakt z hibiskusa, aloesu i pestek winogron. Po ogólnym szybkim przeglądzie i przeczytaniu dosłownie kilku zdań stwierdziłam, że chciałabym wszystkiego spróbować i doświadczyć :)


Czytając dalej dowiedziałam się, że głównym składnikiem kosmetyków ILES DU VENT jest olej monoi pochodzący z wyspy Tahiti. Wytwarza się go poprzez macerowanie kwiatów tiare o wyjątkowym zapachu w oleju kokosowym tłoczonym na zimno z suszonego w słońcu owocu palmy kokosowej. Olej monoi zawiera bogactwo składników nawilżających i zmiękczających, przywracając równowagę hydro-lipidową skóry. Łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry, działa przeciwzapalnie i goi drobne uszkodzenia naskórka. Polecany do każdego rodzaju cery ze względu na swoje wszechstronne działanie.


W ofercie Iles du vent znajdują się kremy i peelingi do twarzy i ciała oraz maseczka do twarzy. W moje progi z początkiem minionego miesiąca zawitały "twarzowe" rarytasy: peeling i krem do cery mieszanej. I już od pierwszego zastosowania mnie zachwyciły.

KREM DO TWARZY DO CERY NORMALNEJ I MIESZANEJ [KLIK]
Krem do twarzy zawierający naturalne składniki nawilżające, regenerujące i odżywiające. Skwalan z oliwek będący antyoksydantem chroni przed wolnymi rodnikami, regeneruje warstwę lipidową naskórka zapewniając prawidłowe nawodnienie i miękkość skóry. Oleje migdałowy i kokosowy nawilżają, odżywiają i uelastyczniają. Witamina E opóźnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z zielonej herbaty i winogron ujędrniają, odmładzają, koją, regulują nadmiar sebum i działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Certyfikowany olej monoi de tahiti zapewnia dogłębne nawilżenie oraz wygładzenie.



PEELING DO TWARZY [KLIK]
Krem do twarzy zawierający naturalne składniki nawilżające, regenerujące i odżywiające. Skwalan z oliwek będący antyoksydantem chroni przed wolnymi rodnikami, regeneruje warstwę lipidową naskórka zapewniając prawidłowe nawodnienie i miękkość skóry. Oleje migdałowy i kokosowy nawilżają, odżywiają i uelastyczniają. Witamina E opóźnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z zielonej herbaty i winogron ujędrniają, odmładzają, koją, regulują nadmiar sebum i działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Certyfikowany olej monoi de tahiti zapewnia dogłębne nawilżenie oraz wygładzenie.


Pomijam w tym momencie perfekcyjny design, którego nie sposób nie zauważyć. Pasek tektury falistej, odrobina "wstążki naturalnej" i prosta etykieta na słoiczku to idealne zestawienie, które przyznaję szczerze ujęło mnie już na samym początku :) Jednak to zawartość jest tu najważniejsza! W moim subiektywnym odbiorze tak powinny pachnieć kosmetyki naturalne! Delikatnie i przyjemnie, że chce się je wąchać tak długo by w końcu znaleźć odpowiednie określenie owej miłej woni. Niestety nie wiem jak wam ubrać w słowa to co mój noc czuje, niemniej jest to woń przyjemna, nie za słodka, nie dusząca, naprawdę stosowanie tych kosmetyków to czysta przyjemność. Tym bardziej, że również konsystencje tych specjałów są dla mnie genialne. Przyjemnie kremowe i aksamitne, lekkie jak piórko. 


Peeling do twarzy na pierwszy rzut oka wydaje się być "niepeelingujący", gdyż drobiny ścierające są prawie niewyczuwalne. Wszystko się zmienia gdy peeling powędruje na twarz, szyję a nawet dekolt. Delikatny i jednocześnie kontrolowany naciskiem dłoni masaż pozwala poczuć te mikrodrobinki, które się znajdują w kremowej konsystencji. Peeling ten przypominać może peeling enzymatyczny. W moim odbiorze jednak jego działanie jest zdecydowanie lepsze, dużo bardziej odczuwalne. Skóra jest idealnie gładka i miękka, perfekcyjnie oczyszczona. I co mnie cieszy, również ładnie pachnąca. :) 

Drugim etapem pielęgnacji jest nałożenie kremu. Konsystencja aksamitnie gładka, lekka. Szybko się wchłania i otula twarz magicznym zapachem. Miękkość i elastyczność jest długo wyczuwalna, tak samo jak nawilżenie. Odnoszę wrażenie, że jest ono "stopniowo uwalniane", gdyż od rana do wieczora twarz jest pod tym kątem perfekcyjna. I to nawet wtedy gdy mam pełny makijaż. Krem ten świetnie współgra z podkładem i pudrem. I co jeszcze fajne jest w tym kremie to fakt, że mogę go też stosować na noc!


Osobiście jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków, spisują się u mnie świetnie. Dzięki temu nabrałam jeszcze większej ochoty by poznać resztę gromadki Iles du vent Na koniec warto wspomnieć: kosmetyki te rekomendowane są do każdego rodzaju cery ze względu na swoją wszechstronność, dzięki nim można naprawdę poczuć się pięknie i młodo!

Zapraszam na Iles du vent
http://ilesduvent.com/

17 komentarzy:

  1. widzialem te kosmetyki na wielu blogach intrygują mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podobają mi się opakowania tych kosmetyków i ich konsystencje. W szczególności zaciekawił mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sposób pakowania jest rzeczywiście wyjątkowo oryginalny, przykuwający oko.

      Usuń
  5. nie lubie kremów do twarzy w takich opakowaniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideałem faktycznie byłoby opakowanie z pompką :)

      Usuń
  6. no i chyba przepadłam, tez mam słabość do takich słodkich maleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling ma konsystencję podobną do mojego peelingu od Femi - enzymatycznego, gdzie w ogóle nie są wyczuwalne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling byłby zapewne idealny dla mnie, potrzebuję czegoś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację! :) wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.