GloLite by PartyLite Geranium Citronella





Jakiś czas temu odezwała się do mnie przedstawicielka PartyLite i zapytała czy nie miałabym ochoty bliżej poznać tego co firma oferuje. Z racji tego, że lubię świece, woski i wszystko inne co z przyjemnym zapachem ma wiele wspólnego wyraziłam chęć, wszak od dawna czytałam o świecach i akcesoriach PartyLite na wielu blogach. Recenzje były bardzo pozytywne, więc i moje chciejstwo rosło z każdą kolejną :)
I dziś zapraszam na kilka słów ode mnie o GloLite, które w ofercie PartyLite się znajduje.


Świeca w szklance - tak, gdy zobaczył świecę, określił ją mój Syn :) Świeca jest trójwarstwowa, ma dwa knoty ułatwiające jej szybkie rozpalenie i idealne spalanie. Sama w sobie jest duża (10 cm) i ciężka, waży aż 440g. Producent podaje, że czas palenia to 50-60h.


A zapach ... jest mocny i intensywny, już przez kartonik było można go poczuć! 


Mówiąc o intensywności nie mam na myśli, że jest duszący bądź wprawiający w dziwny stan. Intensywnie pachnie zamknięty w kartoniku, a gdy tylko ujrzy światło dzienne zapach błyskawicznie rozprzestrzenia się po najmniejszym i najdalszym kącie domu. Ten zapach jest bardzo przenikliwy, ale tak pozytywnie. Świeca stała na półce w salonie przez pierwszych kilka dni i nawet nie była zapalona a zapach był od razu zauważalny. Cytrynowa nuta była zauważalna na pierwszym planie, ale nie taka cytryna, która kojarzyć się może z miejscem "gdzie król chodzi pieszo" ;) Ta cytryna to określiłabym, że najdorodniejszy owoc na całym drzewku cytrynowym, soczysty z lekką cierpką nutą. W sam raz by szybko się orzeźwić w upalny dzionek. Dopiero gdzieś w tle można było wyczuć słodki zapach pędów geranium. Dla mnie osobiście to dobrze, bo za zapachem pelargonii jakoś szczególnie nie przepadam, choć kwiaty bardzo lubię. :)



Jak się przypadkiem przekonałam świeca ta okazała się idealna by stworzyć dobry klimat i nastrój sprzyjający śmiechowi i dobremu samopoczuciu w letniej altance. Czas spędzony z przyjaciółmi na świeżym powietrzu umilił piękny aromat tej świecy. Zapach geranium citronella okazał się doskonały na wieczorne ogrodowe przyjęcia. Doskonale rozprzestrzeniał się pozwalając zapomnieć co to komary ;) A w dodatku późną wieczorową porą można było poczuć się jakby dopiero zapadał zmrok. Świeca paliła się łagodnym światłem, które miało w sobie niesamowitą moc i blask! I co istotne nie skończyła się na jednym przyjęciu ;)


Przeglądając katalog PartyLite ciężko oderwać oczy od tych wszystkich cudeniek. Doskonałe aranżacje z wykorzystaniem kwiatów i tego co PartyLite proponuje sprawia, że chciałoby się mieć wszystko.  :) Zobaczcie sami KLIK!



Znacie już PartyLite?

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html

20 komentarzy:

  1. Prześlicznie wygląda. Nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach w ślicznej oprawie :D

      Usuń
  2. Poznałam kilka zapachów PartyLite i każdy z nich był bardzo ciekawy i ładny / tej świecy nie znam/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wiele ciekawi, naprawdę ciekawe propozycje mają!

      Usuń
  3. Ojejciu! Te motyle <3 fajne świece, ale dość drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne prawda ? :D
      Drogie, to prawda, ale bardzo trwałe i "wydajne". Warto!!!

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Znam te świeczki, są bardzo wydajne i pięknie pachną.Co najważniejsze nie pachną sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zapachy bardzo przyjemne, nie sztuczne... daleko im do tego.

      Usuń
  5. Ta ważka na świecy... W życiu nie widziałam tak pięknej ozdoby, YC się nie umywa! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dopełnienie świecy, które niewątpliwie od strony wizualnej "robi wszystko" :)

      Usuń
  6. Te ozdoby robią niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię świece party lite, śliczne motylki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki są mega! Marzą się mojemu Synowi, mnie biedronka. :D

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc nie lubię, gdy świeca pachnie zbyt intensywnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Szukaj więc coś w swoim guście pośród pozostałych propozycji PartyLite :)

      Usuń
  9. bardzo podobami się to, ze ta szklanka - jak to Twoje dziecko nazwało - nie jest oklejona żadnymi nalepkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to fajne... chyba pierwsza, którą mamy właśnie w takim wydaniu nieoklejonym

      Usuń
  10. nigdy nie słyszałam o tej marce ale świecie zapachowe uwielbiam więc jak tylko gdzieś znajdę chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne u konsultantów. Polecam

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.