Evrēe Power Fruit - Specjalistyczna kuracja nawilżająca do ciała



Evree w swojej ofercie ma kolejny olejek do ciała, tym razem inny niż poprzednie, bo ten jest dwufazowy! Muszę przyznać, że mocno mnie zaciekawił gdy tylko o nim się dowiedziałam byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi, dlatego też kiedy tylko go otrzymałam wszystko inne do ciała poszło w kąt na rzecz tego właśnie owocowego miksu jakże energetycznego i zarazem błyskawicznego w działaniu!



Zmień rutynową pielęgnację ciała na dwufazową pielęgnację specjalistyczną i zobacz jak głęboko nawilżone i odprężone będzie Twoje ciało!
INNOWACYJNA FORMUŁA DWUFAZOWA!
Przed użyciem wstrząśnij, nie mieszaj.
Formuła olejkowa dobrze się wchłania.


 
DZIAŁANIE:
 
intensywnie nawilża 
rewitalizuje i odżywia 
odpręża i łagodzi skórę 
nadaje sprężystość i gładkość 


Jak na wstępie zaznaczyłam olejek ma dwufazową formułę, którą wyraźnie widać w momencie gdy kosmetyk spokojnie stoi sobie na półce. Na dole znajduje się idealnie krystaliczny kwas hialuronowy, natomiast powyżej miks owocowych olejków.  W momencie energicznego wstrząśnięcia buteleczką te dwie fazy łączą się w jedną mieszaninę z widocznymi maleńkimi "rosołowymi oczkami" :) 


Można zauważyć, że po dłuższej chwili oczekiwania na aplikację olejku fazy, które tworzą całość lubią się rozdzielać. Dlatego też warto sprężać się z aplikacją tym bardziej, że przy aplikacji olejku na całe ciało takich wstrząśnięć buteleczką musi być kilka ;)

 
Olejek nakładam zawsze po kąpieli, wcieram w jeszcze lekko wilgotną skórę. To pozwala na szybką aplikację. Próbowałam kilka razy nakładać na suchą skórę, ale ta trwała dłużej,  olejek jakby trudniej "wchodził" w skórę, nie zmieniało to jednak efektu końcowego - skóra idealnie gładka i miękka, sprężysta i aksamitna. Jeśli chodzi o wchłanianie to muszę przyznać, że jestem zaskoczona jak świetnie sobie z tym radzi. Olejek prawie błyskawicznie wnika w skórę i doskonale nawilża ją na długi czas!

O zapachu trzeba również tu wspomnieć, gdyż jest obłędny! I choć spodziewałam się zapachu mocno nasyconego soczystymi owocami to podoba mi się, że olejek ten pachnie mniej nachalnie jednak z wyczuwalną nutą świeżości i soczystości z przebłyskiem pudrowego otulenia. Ciężko opisać mi ten zapach, aczkolwiek musicie uwierzyć na słowo, że na skórze pachnie zdecydowanie ładniej i intensywniej niż w buteleczce. Zapach nie jest jakiś mocno trwały, ale jestem w stanie rankiem doszukać się na skórze jego nuty ;)


W składzie znajduje się mnóstwo olejków, które zapewniają nawilżenie, regenerację i odżywienie skóry. Przy regularnym stosowaniu różnica jest zauważalna!


Opakowanie to już standardowo kartonik skrywający w sobie przezroczystą buteleczkę z zamknięciem typu klik, w którym chowa się dozownik. Rozwiązanie to dla mnie osobiście jest praktyczne i wygodne, a sama szata graficzna etykiety i kartonika z całą pewnością przyciąga spojrzenia i trudno pominąć ten kosmetyczny HIT!

Muszę przyznać, że polubiłam się z tym olejkiem. Zachwyca mnie jego działanie i ta formuła  "inna niż wszystkie". Jestem pewna, że gdy olejek się skończy kupię go ponownie, na ciepłe letnie wieczory będzie równie doskonały tak samo jak i teraz! Dostępność i przystępna cena to oczywiście kolejne atuty!

Dostępność: np. Drogerie Natura, Rossmann
Cena: ok. 27 zł, w promocji jeszcze mniej :)

https://pl-pl.facebook.com/Evree.eu

Fakt otrzymania kosmetyku Evree do testów nie miał wpływu na moją opinię.
 
 
Znacie już Power Fruit ? Co o nim sądzicie ?
Może stosujecie jakieś inne dwufazowe cuda do ciała, koniecznie dajcie znać... jestem bardzo ciekawa czy coś podobnego istnieje.


31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czemu mnie to nie dziwi ? :)) Myślę, że będziesz zadowolona! Jak już go będziesz miała daj znać jak się spisuje.

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pachnie bardziej owocowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być również plus, ... nie zostanie się zjedzonym ;)
      Ale faktycznie sama myślałam, że będzie bardziej wymowny w owocowe nuty.

      Usuń
  3. nawilża fajnie, choć zapach nie do końca dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachami tak to już jest, jednym się podoba, drugim nie do końca pasuje, albo wręcz nie wpisuje się w ogóle w gusta.

      Usuń
  4. Mam go i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jego zapach i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie niewątpliwie jest świetne.

      Usuń
  6. ładne zdjęcia, zużyłam już pół tego olejku i planuję recenzję wkrótce. świetnie się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Chętnie poczytam o nim u Ciebie. Super, że się sprawdza.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bo nie da się ukryć, że to dobry (bardzo dobry) kosmetyk!

      Usuń
  8. A ja mam akurat Evree olejek arganowy i różany do twarzy, ale czekają jeszcze na użycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz z nich zadowolona. Czekam zatem aż zaczniesz stosować i podzielisz się opinią.

      Usuń
  9. Nie używałam ale czytałam o nim i jestem ciekawa go;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i uwielbiam! <3 Genialnie radzi sobie z poparzeniami słonecznymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i ja - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kazdy rodzaj olejkow i z tym pewnie tez bym sie zaprzyjaznila :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zainteresowałaś mnie tym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi rewelacyjnie! Muszę tego spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy olejek. Twoja opinia zachęca do kupienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go na liście do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.