Dla niej i dla niego, czyli o tym co proponuje Nicole Cosmetics



Dziś będzie pachnąco! A to za sprawą przyjętej przeze mnie propozycji bliższego poznania "pachnideł" marki Nicole Cosmetics. Zainteresowana tym co marka ta proponuje wybrałam na początek dwa zapach: jeden damski, drugi męski. Oba pierwotnie sygnowane jako ACQUA DI GIO Giorgio Armani. Jak się sprawdziły ? O tym ( i nie tylko)  przeczytacie dalej. Zapraszam :)


Na początku wspomnę, że oferta zapachów jest naprawdę szeroka, na szybko ciężko się zdecydować, które konkretnie wybrać do bliższego poznania. Nie chciałam przesadzać i zdecydowałam się na dwie buteleczki jak już wcześniej wspomniałam mają to być odpowiedniki ACQUA DI GIO Giorgio Armani.

I faktycznie przyznać muszę, że zapachy te dość dobrze oddają oryginalną woń. W obu przypadkach woń jest początkowo mocna i intensywna, jednak po chwili zapach ładnie uspokaja się, by być naprawdę miły dla nosa. Znając oryginały stwierdzam, że te dwa zapachy zaproponowane przez Nicole Cosmetics są naprawdę im bardzo bliskie.


Wersja damska oznaczona jako Nicole 026 to piżmo, frezja, groch, hiacynt, drzewa egzotyczne, jaśmin. Zdecydowanie frezja i hiacynt grają tu pierwsze skrzypce, gdy te już przeminą jaśmin góruje i otula kwiatowym zapachem na długie chwile.


Wersja męska oznaczona jako Nicole 717 to malina, kwiat słodkiej oliwki, winogrono, białe piżmo, grejpfrut, róża. Ta nuta zapachowa sprawia, że mężczyzna staje się "pachnącym ideałem" :) Początkowo świeżo zerwane winogrono łączy się z pąkami róży by za chwilę zawładnąć kobiecym umysłem poprzez słodkie piżmo i grejpfrutową gorycz! Ten zapach jest obłędny w oryginale, tutaj jest bardzo zbliżony! Przyznać muszę, że zawsze miałam do niego słabość ;) 


Jeśli chodzi o trwałość muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. Zapachy naprawdę fajnie się rozwijają na skórze i po kilku godzinach codziennej bieganiny są ciągle wyczuwalne :) Brawo! Co do flakonu to jest to prosta buteleczka, która wygląda jakby była mocno oszroniona, atomizer ciągle działa bez zarzutu. Proste rozwiązanie, które we wnętrzu kryje to co najważniejsze.

Na koniec nadmienię, że marka oferuje buteleczki o różnych pojemnościach - najmniejsza to 9ml, natomiast największa to 64ml. Można też wybrać kolorowy atomizer, ten występuje w kilku pojemnościach zaczynając od maleńkiej 1,6ml a kończąc na 39ml. Warto też wspomnieć, że zapachy Nicole są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne )odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone).

Myślę, że przystępna cena (24,99 zł/30ml), ogrom - znanych chociażby ze słyszenia - zapachów wielkich nazwisk i możliwość wyboru nawet najmniejszej pojemności sprawia, że zapachy Nicole mogą by fajną alternatywą dla "uwielbianych oryginałów" bądź też sposobem na poznanie czegoś co nas niezwykle ciekawi, jednak nie zawsze możemy akurat sobie pozwolić na "dopieszczony flakon z perfumerii" .;)


Dostępność: KLIK!

http://www.nicole-cosmetics.com/o_nas.html

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Warto się skusić i wypróbować. Możesz poszukać stoisk Nicole w centrach handlowych i "na szybko" poznać zapach ;)

      Usuń
  2. damska wersja na pewno by mnie zachwyciła, uwielbiam zapachy kwiatowe a w nutach ich sporo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak lubisz kwiatowe zapachy, to myślę, że byłabyś zadowolona. :)

      Usuń
  3. Fajna sprawa takie tańsze odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie fajna gdy portfel zaczyna pustkami świecić ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kilku innych jestem ciekawa :)

      Usuń
  5. nie przepadam za takimi mocno kwiatowymi zapachami, a już aromatu róży nie znoszę wręcz organicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa ;)
      W ofercie sporo innych ciekawych nut. Zajrzyj!

      Usuń
  6. Zakupu zapachów Nicole można również dokonać poprzez sklep internetowy: http://www.nicole-cosmetics.com/sklep_nicole_dla_czlonkow.php

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.