Zapomniany 006 Gosh Mono Eye Shadow



Bardzo mało mam pojedynczych cieni do powiek, tak się jakoś składa, że zawsze gdzieś i się chowają ;) Od dawna zapomniany przeze mnie cień zazwyczaj wpada w moje ręce wtedy kiedy to jest mi potrzebny!

Dziś mowa o pojedynczym cieniu do powiek Gosh Mono Eye Shadow w kolorze oznaczonym jako 006 black.


Ciemny, matowy szaro-czarny cień, w którym to zatopiono mnóstwo migocących drobin świetnie nadaje się na większe wyjścia. I choć wspomniane drobiny gdzieś giną na powiekach, to w słońcu są widoczne i pięknie mienią się na różne kolory. Efekt jest genialny!



Co do samego cienia - krótko powiem: zamknięto go w fajnym pudełeczku, już przez wieczko można dostrzec jego piękno. Opakowanie wbrew pozorom jest solidne, mimo iż to plastik to przeżył kilkukrotnie upadek na ziemię ;) 


Cień jest trwały, nie wymaga nakładania na bazę, jednak ta ładnie podbija jego intensywność. Co ważne dla mnie cień nie roluje się, nie zbiera w załamaniach powieki. Śmiało można mu zaufać i "w ciemno" nim się pomalować!


Lubię go!
Macie w swoich zbiorach jakieś podobne "maluszki" ? 
 


9 komentarzy:

  1. Ładny ten cień :) Brakuje mi takiego pośród moich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :-) takiego jeszcze u siebie nie mam, ale w sumie się zastanawiam czy byłby mi potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj wypatrzyłam paletki z gosha z wiosennymi, kolorowymi cieniami. Zastanawiam się tylko nad ich jakością, ale pewnie i tak kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, choć ja kompletnie nie dałabym sobie rady z takim kolorem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Miałam podobny - mineralny. Chyba jeszcze gdzieś mam resztkę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek, z którym można wykonać wiele makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nowego bloga kochana, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.