-49% w Rossmannie | Moje zakupy Część 3



Na szczęście już po wszystkim! Słynna promocja dobiegła końca. Nie ukrywam, że przez nią lub dzięki niej wpadło do mojej kosmetyczki kilka "nieplanowanych" gagatków. W ostatniej części właściwie najwięcej takich było ;) Zapraszam na przegląd :)


Lakierów Wibo nie miałam nawet uwzględnionych na "umownej liście". Jednak skusiłam się na powyższe. Spodobały mi się - tak po prostu :) Mam tylko nadzieję, że nie zrobią się zbyt szybko gęste a co za tym idzie problematyczne w obsłudze ;)


Po ten pastelowy "pomarańczowy pieprz" wróciłam po tym jak zobaczyłam u Smieti KLIK! jak pięknie wygląda na próbniku! Nie ma co - to miłość od pierwszego spojrzenia. Oby tak było dalej, mam nadzieję, że to nie będzie "chwilowe zauroczenie" ;)


Z Miss Sporty wzięłam kolejny już raz wysuszacz, który spisuje się naprawdę przyzwoicie. Nie mogłam się oprzeć również glitterom, a że byłam niezdecydowana, który kupić to zabrałam dwa! :) Bazę peel of już dawno chciałam wypróbować, ale jakoś nie było ku temu okazji.... a że akurat skusiłam się na te glittery to same rozumiecie ;)


Te lakiery to moje odkrycie i hit jednocześnie! Pierwszego dnia kupiłam malinę, nałożyłam i ... zapragnęłam więcej :) Więc przy najbliższej okazji dokupiłam kolejne 3 sztuki, niestety klasycznej czerwieni nie było już na półce, tak samo jak i głębokiego "wina" <smuteczek>. Mam jednak nadzieję, że taka cena będzie jeszcze niejednokrotnie i wtedy uzupełnię mój niedosyt w tym temacie. :)


Jedyny "naustny" gagatek zakupiony w owej promocji. Skusiłam się na "sto-dwójkę" z Loreala. I absolutnie nie żałuję! Uwielbiam te pomadki!!!


Całość moich zakupów prezentuje się bardzo ładnie :)) 

Czy spośród moich kosmetyków odnajdujecie jakieś swoje ?

26 komentarzy:

  1. Też skusiłam się na zakup tej pomadki, tylko w innym odcieniu :) mam nadzieję, że się polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam górę pomadek ochronnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie kolorki lakierów, ja nic a nic nie kupiłam w Rossmannie na całej promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery zawsze się przydają :D. Ja mam dużo pozaczynanych kosmetyków, więc się nie skusiłam na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Maybelline mnie kusiły, ale większość kolorów mam wśród innych lakierów i w końcu nie wzięłam żadnego...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja skusiłam się na lakiery z wibo ale z tej serii, że jedna warstwa do idealnego krycia, jestem w sumie nawet zadowolona, szybciutko schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie zdarzyłam z tymi lakierami Wibo, wykupione były:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też skusiłam się na WIBO Hello Summer ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdobycze :) ja z lakierami też trochę popłynęłam i bazę z Miss Sporty wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w ostatniej rundzie aż dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te lakiery Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zakupy :D Ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też prawie same lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam jeden lakier i kredkę do ust.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja sama jestem w szoku bo nie odwiedziłam rossmanna :) tzn. byłam ale kupiłam tylko puszkę psu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak oglądam wszystkie zakupowe posty i z jednej strony żałuję, a z drugiej cieszę się, że nie mam Rossmana koło siebie ;-) Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja niestety przegapiłam trzecią część ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na te lakiery Maybelline mam ogromną chrapkę, sama nie wiem dlaczego. Pewnie powodem jest chwalenie ich przez blogosferę ;) A szminki L'Oreal Caresse bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłam się na ten sam lakier podwójny z Wibo ;) Chwilowo użyłam go tylko raz - niestety, zszedł mi z paznokci po jednym dniu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie tymi lakierami z Maybelline, jakoś nawet nie zwróciłam na nie uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaszalałaś :) Ja na tej promocji skusiłam się jedynie na 2 eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja się nie dałam skusić na wiele rzeczy i cieszy mnie to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.