-49% w Rossmannie | Moje zakupy Część 1



Pierwszy etap promocji -49% w Rossmannie za nami. Przyznam szczerze.... myślałam już, że nic nie uda mi się kupić. Wczoraj byłam w "wielkim mieście", byłam też i w Rossmannie - a tam.... tłumy ludu! i... pustki w szafach :)) Ku mojej niepocieszonej minie nic nie kupiłam. Dziś jednak udało mi się w "moim" Ross kupić podkład, który wiele z Was również kupiło. Chodzi o Lasting Finish od Rimmel - w świetle żarówek wybrałam 200 Soft Beige i na szczęście wpisuje się w aktualny odcień mojej skóry :) Póki co testowałam go na nadgarstku :) ale już mi się podoba! :) Cena regularna: 26,99 zł.


Typowym chciejstwem okazał się puder Astor z serii Perfect Stay. Przyznaję .... przepadłam 'macając' tester. Takiej aksamitności dawno nie czułam na skórze :)) Niestety na półce został tylko najjaśniejszy, który od razu wykluczyłam. Aktualnie jest dla mnie sporo za jasny. Aby zaspokoić swoje "narodzone chciejstwo" szukałam więc dalej i ... znalazłam! Wybrałam puder Rimmel z tej samej serii co podkład. Zdecydowałam się również na Soft Beige oznaczony jako 002. Cena regularna: 33,99 zł.


Ostatnio wiele zachwytów czytałam na temat rozświetlacza Wibo Diamond Illuminator, także gdy tylko zobaczyłam, że stoi sobie samotnie w szafie wzięłam bez dłuższego zastanowienia. I o dziwo był "nie macany"! :) Cena regularna: 9,79 zł.


Jak widzicie moje zakupy nie są jakieś mocno obciążające portfel. Wybrałam w zasadzie to co jest mi aktualnie potrzebne, a za całość zapłaciłam tylko 34,67 :) Ja jestem bardzo zadowolona! :)

Jak Wasze zakupy z pierwszej tury promocji ?
Aktualnie robię listę kosmetyków z serii "oczy" ... tusze do rzęs są na moim celowniku i zamierzam kupić je już pierwszego dnia! 


20 komentarzy:

  1. mi nie przypadł do gustu ten nowy podkład rimmela :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko wzięłam jeden podkład:) pudrów mam z 8 i jakoś ich nie ubywa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się skusiłam na ten rozświetlacz z wibo - rewelacyjnie zstępuje cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super łupy, ja też już opisałam i zakupy i propozycje na dzisiejsze polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet czasu nie miałam w ostatnim czasie na podróze po drogeriach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ostatnim rzucie wczoraj kupiłam dokładnie te same produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiły mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też kupiłam ten podkład, ale mój deko za jasny dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Lasting Finish od Rimmel mam tylko, że jaśniejszy 100 i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam rimmel lasting finish serum czyli jego brata w butelce. Nie wiem czy będzie lepszy czy gorszy od tego w tubce... Trochę żałuję że nie kupiłam tubkowego, miałabym porównanie. Póki co jestem w miarę zadowolona chociaż musze przyznać ze to bardzo specyficzny podkład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie kupiłam nic podczas pierwszego tygodnia promocji, miałam zamiar kupić podkład Bourjois HM, ale oczywiście jak poszłam do Rossmanna po pracy to już nie było najjaśniejszego 51, który chciałam :) Rozświtlaczy z Wibo ani Lovely też nie uświadczyłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam ten rozświetlacz i też ostatnią sztukę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam ten rozświetlacz z WIBO, ale w moim rossmannie jak zwykle nic nie ma. Ja nie wiem, ale oni po prostu zjadają te nowości chyba....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podkład z rimmel jest rewelacyjny :)
    Mi osobiście sprawdza się w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten podkład - jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ten podkład, ale chyba wybrałam trochę za ciemny.. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.