Uwielbiam ... Equilibra Olejek z masłem shea ♥



Uwielbiam olejki pod każdą postacią, w zasadzie stosuję ich do wszystkiego. Pielęgnacja skóry i włosów z ich udziałem daje niesamowite efekty. Co jakiś czas próbuję olejku, który jest nowością, którego to jeszcze wcześniej nie miałam okazji poznać. 

Ostatnim olejkiem, który miałam możliwość poznać to nowość marki Equilibra - olejek z masłem shea. 

Cytując za producentem...

DOGŁĘBNE NAWILŻENIE, UELASTYCZNIENIE
W 100% czysty olej roślinny do pielęgnacji i masażu, doskonały na suchą lub wilgotną skórę po kąpieli, dogłębnie nawilża i chroni nie pozostawiając tłustych śladów. Masło shea ( Karite ) utrzymuje skórę w odpowiedniej kondycji. Otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno dzięki czemu zachowuje bogactwo dobroczynnych składników. Polecany szczególnie do skóry suchej, wrażliwej, narażonej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych.

Dodatkowo zawiera:
Owies - działa zmiękczająco i nawilżająco na skórę i sprzyja jej regeneracji, łagodzi podrażnienia
Szałwia - działa przeciwzapalnie i przeciwstarzeniowo

Hipoalergiczny olejek o delikatnym zapachu WANILII.


Od razu przejdę do sedna! :) Zapach olejku jest obłędny - pachnie słodko, waniliowo. Zupełnie "nie tuczy", nie powoduje mdłości. Można się nim rozkoszować przez bardzo długi cza, gdyż nuta ta pozostaje na ciele przez ładnych kilka godzin od aplikacji. Nałożony na wilgotną skórę tuż po gorącym prysznicu wnika w jej głąb, by jeszcze o poranku można było cieszyć się idealną nutą :) Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!


Buteleczka zielona, na pierwszy rzut oka nieprzezroczysta, jednak pod światło doskonale można zobaczyć ile olejku jest w jej wnętrzu. Dozownik z pompką podaje każdą, nawet najmniejszą ilość olejku. Nie zacina się przy tym, ani nie zapycha. Olejek ma tłustą formułę, jednak podczas aplikacji wchłania się praktycznie całkowicie. Nie pozostawia nadmiernej tłustości po sobie.

Jeśli chodzi o działanie olejku jest genialne! Doskonale nawilża skórę i daje natychmiastowe ukojenie wszelkim suchym miejscom. Dodatkowo doskonale łagodzi podrażnienia, nawet te spowodowane szybką depilacją prawie zużytą już maszynką ;) Jest idealny do masażu, sprawia iż rytuał ten jest jeszcze bardziej skuteczny w działaniu. Skóra jest idealnie sprężysta, jędrna, gładka i aksamitna. 


Dla zainteresowanych powyżej skład olejku.

Jestem nim zachwycona, nie zdziwi Was pewnie to, że chętnie zakupię inne wersje olejków Equilibra. Ich koszt to ok. 28,99 zł/100ml. Ten dostępny jest tutaj <klik!>



Znacie ten olejek ? Co o nim sądzicie ?
Te z Was, które również otrzymały przesyłkę z olejkiem - dajcie znać jaką wersję trafiłyście i czy jesteście zadowolone z niej czy nie. Będę wdzięczna za informację.


16 komentarzy:

  1. Z chęcią bym go powąchała <3 i oczywiście użyła ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam olejek w wersji jojoba, na początku myślałam, że to czysty olejek jojoba, ale ma jednak w składzie jeszcze kilka innych składników, również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek pachnący wanilią...Musi być bardzo przyjemny w używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy, a wanilię uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę wanilii w kosmetykach, ale przekonałaś mnie działaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię z tej firmy produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie użyłabym go na moje suche dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam olejki do pielegnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejki są super! Ostatnio jestem wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale ostatnio tez najchętniej do wszystkiego bym używała olejków : p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie bym go przetestowała. Zapach pewnie byłby w moim guście i fajnie, że długo go czuć na ciele.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam, ale wydaje się być ciekawym produktem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.