Szampon restrukturyzujący Equilibra



Jakiś czas temu otrzymałam paczkę - niespodziankę od Pani Sylwii. W środku znalazłam szampon restrukturyzujący Equilibra


Szampon znajduje się w wygodnej butelce, jego konsystencja jest świetna - nie za gęsta, ani też nie za rzadka. Mała ilość perłowej substancji wystarczy by umyć dokładnie włosy i skórę głowy. Szampon fajnie się pieni, łatwo spłukuje. Po umyciu włosy są doskonale oczyszczone, gładkie i lśniące, a skóra głowy nie nosi żadnych śladów nadmiernego wysuszenia, nie wykazuje też potrzeby dodatkowego nawilżenia. Muszę też wspomnieć o zapachu, jest delikatny ale bardzo przyjemny. 



Ciężko powiedzieć mi osobiście czy szampon faktycznie ma działanie restrukturyzujące. Jednak wiele osób zwróciło mi uwagę, że moje włosy są w dużo lepszej kondycji niż kiedyś. Być może to ten szampon sprawił, że tak w ich odbiorze "moja czupryna" dobrze wypadła ? ;)

Tak czy inaczej osobiście uważam, że warto go wypróbować. Sama z pewnością do niego kiedyś wrócę, ponieważ z przyjemnością mi się go używało, a włosy nawet bez odżywki łatwo można było rozczesać.

Pojemność: 250ml
Cena: 21,59 zł
Dostępność: KLIK!
 

Znacie ten szampon ? Co o nim sądzicie ?



11 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale kiedyś poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam z nim do czynienia, jedne z lepszych szamponów, które używałam. Jednak u mnie bez odżywki się nie obędzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena całkiem spora jak na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inną wersje tego szamponu i bardzi go lubie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam, ale czeka w kolejce na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno go kiedyś wypróbuję bo jeśli chodzi o szampony to często je zmieniam - takie moje małe wariactwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i bardzo lubię ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam go jeszcze, ale całkiem interesujący produkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony od nich uwielbiam i zapewne ten tez bym pokochala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wypróbowała jakiś szampon z tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.