Kosmetyczne nowości - marzec 2015




Koniec miesiąca ... czas więc na nowości w kosmetykach, które "jakimś cudem" musiałam mieć. Zapraszam na szybki przegląd :)


Pazurkowe rarytasy. Lakiery Golden Rose zachwyciły mnie swoimi landrynkowymi kolorami. Musiałam więc je mieć, według mnie na wiosnę to idealny duet. Skusiłam się też na wysuszacze, ten z GR trafił oczywiście przypadkiem w tym samym dniu co lakiery GR, natomiast ten z Miss Sporty lubię bardzo do ciemniejszych kolorów i jak tylko się kończy to kupuję. Odżywka Eveline "paznokcie twarde i lśniące jak diament" to pozycja, której jestem wierna. Zdradzałam ją z innymi, ale to do niej wracam najchętniej. Na szczęście ja nie doświadczam od niej "bolących paznokci" itp. 


Zakup szamponu i korektora do brwi był oczywisty, gdyż oba się skończyły :)


Rossmanowe zdobycze ;) Kremik tołpa - matujący na dzień - lubię bardzo i wracam co jakiś czas do niego. Balsam pod prysznic ISANA kupiłam z czystej ciekawości jak wypadnie na tle innych tego typu specyfików - muszę przyznać nie jest źle! :) Antyperspirant MUM to dla mnie nowość, skusił mnie zapach, a i działanie ma niczego sobie. Już go lubię :)


Małe zamówienie z apteki internetowej. Cerkogel - by zrobić porządek na głowie ;) Dalej tołpa - tym razem coś do biustu - by był ponętny i powabny... tyle dobrego o tym serum słyszałam i czytała, że w końcu się skusiłam. Niezastąpiony szklany pilnik z Donegal - uwielbiam i nie chcę żadnego innego. Musiałam zaspokoić ciekawość - kupiłam też słynne gumki do włosów. 


Moje odrosty miały już ponad 1cm i zaczęły mnie wkurzać :) Kupiłam więc szampon koloryzujący i farbę "w razie w" gdyby coś nie tak wyszło. Jestem po szamponie - efekt mi się podoba. Farba będzie pewnie wkrótce, gdy szampon się "spierze" ;) 


Na powyższe skusiłam się pod wpływem chwili. Weszłam do Rossmanna i nieoczekiwanie trafiłam na te różowe cacka :) Wzięłam BB. Niestety w domu dopiero spostrzegłam, że przez pomyłkę zabrałam wersją ciemną - do cery śniadej. Dnia następnego pojechałam wymienić na ten do cery jasnej, a przy okazji skusiłam się na serum udoskonalające. Jestem ogromnie ciekawa jak się spiszą podczas dłuższego użytkowania. Pierwsze testy są obiecujące :)

To chyba tyle, choć mam wrażenie, że o czymś chyba zapomniałam, ale mówi się trudno ;) I tak jestem z siebie dumna, że nie ma tego więcej ;)

A co u Was ciekawego w marcu ?

21 komentarzy:

  1. Pokazujesz tylko zakupy czy prezenty tez? Bo Nuxe Ci jeszcze wpadl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zestaw Nuxe pojawił się w lutowych nowościach :)) o tu : http://kraina-testow.blogspot.com/2015/02/co-byo-nowego-w-lutym.html#more
      Jeszcze raz dzięki :*

      Usuń
  2. Na moje paznokcie Eveline tez dobrze działa :) Reszty produktów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ten szampon z Dermedic na promocji w SP -50% i na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tych produktów z L'Oreal :) Ciekawe jak się spiszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolorki do włosów :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio do zamówienia dołączyłam sobie tą słynna gumkę do włosów. No i jestem z niej zadowolona :) świetne kolory lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ta serum i krem z tej nowej linii L'Oreala. Serum jest całkiem ok. Jestem ciekawa kremu BB, bo ostatnie je widziałam i się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten przyspieszacz z Miss Sporty i jak na tani produkt to całkiem nieźle się spisywał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę kilku ulubieńców jak top z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam pod prysznic z ISANY muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety ta odżywka Eveline się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose ;) Ładne kolorki wybrałaś! Też ostatnio kupiłam dwa produkty z serii Skon Perfection, wybrałam serum i krem do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery GR z tej serii mają piekne kolory. Moje egzemplarze niestety zmieniły konsystencję na gęstą i zaczęły wysychać już po 2 użyciach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te gumki do włosów :) ja ma w kolorze brązowym :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.