Evree - Super Slim - Modelujący olejek do ciała do wszystkich rodzajów skóry





Uwielbiam go! W szczególności za energetyzujący, słodki i jednocześnie orzeźwiający cukierkowy aromat. Olejek pachnie przecudnie, mogłaby wąchać go z każdej strony :P


Doskonałe właściwości nawilżające sprawiają, że już po jednokrotnym użyciu skóra zyskuje na wyglądzie, jej kondycja błyskawicznie poprawia się. Skóra staje się aksamitnie gładka, przyjemnie miękka w dotyku i oczywiście cudownie pachnąca. Gdyby nie fakt, że w olejku znajduje się pieprz cayenne/chili można byłoby pokusić się o konsumpcję ;) Jednak nie ryzykujcie ... sprawdziłam przypadkiem - jest diabelsko piekielny! :)


Podczas regularnego stosowania zauważyć można znaczącą poprawę jędrności i elastyczności skóry. Wygląda naprawdę kusząco! I może nie sam olejek sprawił ten efekt, bo i ćwiczenia, i masaże też mają swoją znaczącą rolę w tym aspekcie, jednak uważam, że warto go wypróbować.


Olejek doskonale się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, a co za tym idzie nie brudzi ubrań. Jak już wspomniałam pachnie obłędnie i sprawia, że zapach czuję jeszcze rano dnia następnego po wieczornej aplikacji. Jego wydajność oceniam na dobrą, ale ja zachłanna jestem ... tak bosko pachnie ;) Przyznaję bez bicia - mogłabym nakładać go mniej, ale mimo wszystko jestem zadowolona z jego wydajności :)


Opakowanie to charakterystyczna dla olejków evree plastikowa buteleczka z zamknięciem typu klik, które znajduje się w nakrętce :) Buteleczkę umieszczono w iście wiosennym kartoniku. Cena regularna to ok. 30 zł/100ml. Myślę, że warto przeczekać z zakupem i poszukać promocji, których pełno wszędzie. Wtedy można upolować go za niewiele ponad 20 zł. 


Osobiście jestem z niego zadowolona. Z całą pewnością za jakiś czas zakupię drugie opakowanie.


https://pl-pl.facebook.com/Evree.eu

Fakt otrzymania kosmetyku Evree do testów nie miał wpływu na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. dokładnie przed sekundą opublikowałam recenzję tego olejku:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że robi on furorę u dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tak go chwalą, że kusi mnie niezmiernie!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten olejek i bardzo lubię za działanie i zapach, pachnie pomarańczami

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam go ale w drogerii rzucałam na niego okiem wiec pewnie i ja zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie go testuję, zapach ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jego szybkiego wchlanianie, piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie olejki, ale jeszcze mam swoj, tak wiec zanim mi sie skonczy to jeszcze troszke minie :) ale moze zwroce potem uwage na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się spisuje :) coś dobrego dla mnie ja nie lubię całych tych chłodzących lub grzejących specyfików :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Evree ma naprawdę dobre olejki :) Obecnie kończę Magic Rose, który używam do pielęgnacji twarzy, może skuszę się teraz na coś do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten olejek robi widzę furorę, świetnie, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.