Byłam i ja! Było fenomenalnie! :))



W sobotę 7 marca miałam okazję uczestniczyć w kolejnym spotkaniu blogerek w Gorzowie Wlkp., które to zorganizowały: Kamila, Agnieszka i Marzena. 

Tym razem spotkałyśmy się w Santa Fee, w miejscu bardzo przestronnym i jednocześnie urokliwym.

Tradycyjnie została zebrana karma dla schroniska Azorki. 

Spotkanie było wyjątkowe rówież z kilku innych względów. Organizatorki zadbały o fantastyczne atrakcje.

Pierwszą z nich był gość specjalny - Dietetyk i Dieto-Coaching Panią Anna Kisielewicz (FanPage KLIK). 


 


Usłyszałam mnóstwo ciekawych informacji nt. zdrowego trybu życia. Słuchałam z ogromnym  zaciekawieniem i już układam swój jadłospis na nowo :)

Kolejną atrakcją była możliwość konsultacji z Panią Trycholog Kamilą Zielińską :) 



Miałam to szczęście, że jako pierwsza zostałam wylosowana na badanie skóry głowy. To nowe doświadczenie pokazało gdzie powinnam skupić swoją pielęgnację. Choć konsultacja została przeprowadzona poza gabinetem to uważam, że była bardzo profesjonalna! Uzyskałam wyczerpujący opis "co, jak i dlaczego?"... i ... zamierzam za jakiś czas wrócić na takie badanie by sprawdzić czy zaszły zmiany na lepsze ... oby tak się stało! :) 




Kolejną atrakcją były makijaże, które wykonywała "jedna z nas" - wizażystka Monika Kulik (FanPage KLIK)





Na koniec kilka zdjęć ze spotkania, które z wielką pasją i zaangażowaniem wykonała "jedna z nas" -  Iza Mazurek (FanPage KLIK)






 
 
 

 
W spotkaniu wzięły udział:
 
Do następnego dziewczyny! 
Było fantastycznie! 
Chcę jeszcze :)) 
 

11 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym z chęcią na takie poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce i fajnie, że oprócz Was samych zaprosiłyście panie-niespodzianki, które specjalizują się w jakiejś dziedzinie - wyszłyście ze spotkania pewnie zrelaksowane i na pewno bogatsze o nową wiedzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszne żarełko! Spotkanie musiało być mega udane, no i zazdroszczę badania skóry głowy... Ja też chciałabym sobie coś takiego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny lokal i widać, że udane spotkanie :) Też chętnie zrobiłabym sobie badanie skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sprawa z tą karmą :) ekstra spotkanie :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie musiało być świetne ;) A i zwierzaki będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce i apetyczne jedzonko, wygląda pysznie. Moim marzeniem jest spotkanie z trychologiem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.