Avon Foot Works ... tarka do stóp



Choć temperatury jeszcze nie są zbyt wysokie by odsłaniać już stopy, jednak mamy wiosnę i pewnie lada chwila przyjdzie lato, a wtedy już wskoczymy w sandałki. By nasze stopy były powabne i kuszące z każdym ciepłym dniem :) warto o nie zadbać już teraz. Wiem dobrze, że systematyczności zimą w pielęgnacji stóp można się wyuczyć, jednak mimo takiego zdrowego nawyku stopy nie zawsze są w takiej kondycji jaka nam się marzy. Oprócz kąpieli stóp i kremów nawilżających bardzo ważną rolę odgrywa usuwanie martwego naskórka. 


Ja do tego "zabiegu" stosuję rewelacyjną i tanią tarkę do stóp, którą proponuje Avon. Kosztuje mniej niż 10 zł a jest naprawdę solidna! I co ważne działa doskonale. Stopy są idealnie gładkie, po zastosowaniu chce się je głaskać wręcz :) miało można całować :P I co ważne - gładkość nie znika dnia następnego! :))





Jej największą zaletą jest chyba kształt. Tarka jest duża, odpowiednio szeroka. Jest świetnie wyprofilowana, doskonale leży w dłoni podczas użytkowania. 





Jedna strona jest pokryta "grubym papierem ściernym" i to właśnie ta strona zdziera w pierwszej kolejności mój naskórek. Robi to szybko i bez najmniejszych problemów. 



Druga strona została pokryta "drobniutkim papierem ściernym" i jest idealna do wygładzania wszelkich powierzchni do idealnej gładkości! Spisuje się świetnie nie tylko na piętach, ale również na palcach ;)

Powiem szczerze... jeszcze nigdy nie miałam tak rewelacyjnej tarki do stóp! Dlatego też polecam ją i Wam.


8 komentarzy:

  1. Ja swoją kupiłam w Biedrze - z jednej strony ma pumeks, a z drugiej właśnie papier ścierny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie ją wypróbuje :) Mam o tyle fajnie, że kosmetyki Avon kupuje na miejscu u kobietki, która przyjeżdża co czwartek, także jutro koniecznie muszę o nią zapytać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją mam z Rossmanna. Ciekawe, czy kształt tej tarki by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zastanwiałam się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szklaną tarkę do stóp i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam i musze sie zaopatrztc w jakąś brde miałą tą na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z Scholla i jestem zadowolona, ciekawe jak spisywałaby się ta tarka, bo mam spore problemy ze skórą na piętach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. może przyrządy są dobre, ale ogólnie kosmetyki do stóp z Avonu są niestety bardzo słabe

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.