Styczniowe nowości




Nie wiem gdzie te godziny tak lecą, dni uciekają... wiem jedno - luty chyba będzie ciężkim miesiącem dla mnie - mam na myśli fakt, iż będzie to miesiąc bardzo leniwy ... ;) Nic mi się nie chce... na każdej płaszczyźnie, czuję w sobie zimowego lenia, który zadomowił się na dobre i wraz z nadejściem śniegu <wreszcie> nie zamierza chyba mnie opuścić... ;) Obym się myliła, bo przede mną mnóstwo papierkowej pracy w pracy, która sam się nie zrobi, ale i wymarzony urlop! 

Dziś luźna notka, a w niej nowości styczniowe. Co kupiłam, co dostałam.... o tym poniżej :)



Woski do kominka. Moja miłość. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Skorzystałam z darmowej dostawy i zakupiłam tutaj kilka;)



Na kilku blogach widziałam tę książkę, sama jej zapragnęłam, więc kupiłam i ... nie żałuję. Bardzo fajna pozycja, która motywuje do działania! Jeśli się wahacie czy kupić ... ja mówię TAK! :)



W Douglasie kupiłam duże suche szampony Batiste, małe dostałam w prezencie, oczywiście kilka próbek też się znalazło ;)



Z Avonu zamówiłam szczotkę szkieletową - bardzo fajna do stylizacji, gdyż moja stara też z Avon stała się okropnie ciągnąca, przez to, że zakończenia igieł straciły mnóstwo kuleczek. Skusiłam się też na odżywkę maskę do włosów, która urzekła mnie zapachem :) Stosowałam ją już dwa razy i póki co spisuje się obiecująco.



W Yves Rocher skusiłam się na szampon do włosów blond oraz peelingujący olejek do dłoni, o którym możecie przeczytać więcej tutaj


By nie straszyć bladością nóg na basenie postanowiłam wypróbować balsam brązujący Palmer's. Kupiła tutaj. Jak się spisuje... o tym za jakiś czas pojawi się notka.



Przesyłka od Equlibra była bardzo miłą niespodzianką. Już niebawem pierwsze recenzje się pojawią.



Na koniec paznokciowe akcesoria od BornPrettyStore. Notka też będzie. Póki co zastanawiam się nad wzorem, lakierem i będę próbować stemplować :))

Zaciekawiło Was coś ? Dajcie znać o czym chcecie poczytać jak najszybciej ;)

43 komentarze:

  1. Całkiem fajne nowości :) Jestem ciekawa tych stempelków. Ja mam z Essence i jakoś mi to nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba trzeba dojść do wprawy.... bo już kilka osób mówi, że nie wychodzą te stemple... a niby to takie łątwe i proste ma być ;)

      Usuń
    2. U mnie ciężko to idzie i jakoś tak zniechęciłam się do nich :D

      Usuń
  2. Może i ja się skuszę na książkę Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto ją przeczytać. :)

      Usuń
  3. Mnie kusi strasznie na te stemple :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zupełna nowość. :)) Długo nosiłam się z zamiarem ich wypróbowania. :))

      Usuń
  4. Też ciesze się jak dziecko, że śnieg w końcu dotarł do nas - do Świebodzina :))
    Ale... będąc dziś na spacerku widziałam już rosnące przebiśniegi (na os. Żaków) i bazie już zaczynają puszczać :))
    Czuć w powietrzu przedwiośnie :) Ciekawe nowości, oby Ci dobrze służyły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, że w końcu śnieg dotarł na zachód Polski. :))
      Przebiśniegów nie widziałam, ale ponad dwa tygodnie temu widziałam krokusy! Teraz pewnie z nich już nic nie zostanie. Śniegu mnóstwo.... teraz trzeba za szufle chwycić i odśnieżyć sobie dróżki ;)

      Usuń
    2. No co do tego przedwiośnia przy dzisiejszym poranku stawiam wieeelki znak zapytania :) Śniegu jeszcze więcej i delikatnie prószy... u nas o tyle dobrze przed blokiem, że nam odśnieżają dróżki :D

      Usuń
  5. Też mam taką przesyłkę z szamponem itp od equlibry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon prześlicznie pachnie - wąchałaś ?
      A ta maseczka genialna!

      Usuń
  6. Miałam ten szampon do włosów blond - całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. wiekszosc Twoich nowosci mam na liscie wish:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? Nie miałaś większości ... ?

      Usuń
  8. Uwielbiam ten balsam brązujący Palmers. Mam nadzieję, że też bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy plus ma za to, że nie śmierdzi typowym samoopalaczem ;)

      Usuń
  9. gdzie ta ksiazke mozna dostac?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się balsam brązujący!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te Twoje nowości :D Z woskami poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Malina z YC wali sztucznością, jest mega... nienaturalna. Okropność, dawno takie smrodku nie miałam w domu ;P za to grejpfrut bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości, paczuszka z kosmetykami od Equilibry też mnie zaskoczyła w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale nowości:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości, miłego testowania ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chce poczytać o maseczce w saszetce zielonej z bombelkami na opakowaniu:-)
    Szczotkę z avonu też mam tylko że okrągłą i szczerze mówiąc mimo kilku lat wciąż się przyzwoicie trzyma:-)
    Woski muszę w końcu i ja kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo wosków, bardzo lubię suche szampony ale używam ich do nadania objętości włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości :)
    Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej ile wosków, muszę je kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne nowości i chyba niczego z nich nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woski uwielbiam <3
    Książkę pochłonęłam w jeden dzień i naprawdę jest świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kosmetyki z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne nowości, Batiste mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  24. Suche szampony Batiste uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że zaszalałąś :D Skusiłabym się na kilka rzeczy i w koncu chce kupić ten suchy szampon! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Stemple na paznokciach super!!! Zrób jakiś wzorek na spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne NOWOŚCI - przesyłkę od EQUILIBRA również otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.