Konkurs naturalny - wygraj Anfani masło shea !



Przez najbliższy tydzień będę odcięta od Świata. Na własne życzenie! :) Porzucam wszelkie udogodnienia technologiczne, laptop zostaje w domu, telefon biorę, ale czy będzie tam sieć - tego ie wiem ;) Będę wypoczywać, mam nadzieję, że intensywnie i zdrowo.... na świeżym powietrzu :)) Na czas mojej nieobecności zostawiam Wam konkurs, w którym możecie wygrać Anfani Organiczne Nierafinowane Masło Shea, o którym szerzej pisałam >>w tej notce<<. Kto nie czytał lub nie pamięta polecam zajrzeć ;)

Konkurs nie jest trudny, wystarczy mnie przekonać "dlaczego to Ty powinnaś wygrać owe masło". :)) 

Krótki regulamin:
1. Konkurs organizuję ja - Darin.

2. Nagroda jest ufundowana przez Anfani a jest nią masło shea - opakowanie 100g.
3. Sponsor wysyła nagrodę na swój koszt do laureata.
4. Miło mi będzie jeśli udostępnisz gdzieś informację o konkursie. 
5. Czas trwania:15.02 - 28.02.2015.
6. Wynik ukaże się w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.

POWODZENIA! :))



6 komentarzy:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.