Co było nowego w lutym ?



Koniec miesiąca, czyli czas na podsumowanie nowości kosmetycznych, których nie było zbyt wiele. Choć niekosmetyczne też oczywiście się pojawiły, to jednak nie zrobiłam fotek na bieżąco i pamięć mnie już zawodzi co dokładnie to było... ;)


Genialny wosk Kringle Candle. Pisałam o nim w poprzedniej notce <klik!>.


Szybki zakup tuszu do rzęs w Yves Rocher. Wybrałam jeden (różowe opakowanie), a drugi dostałam gratis :)


Jakoś na początku miesiąca dotarła do mnie wygrana u Ani. Kochana raz jeszcze dziękuję za te cudowności od NUXE :) Zaczynam rozumieć ten fenomen jeśli nie wszystkich to zdecydowanie "większej większości" ;) Bardzo ciekawią mnie nowości, mam nadzieję, że i te kiedyś będę miała okazję poznać. W przesyłce były również gratisy. Dzięki :* :* :*

 
Na koniec genialnie pachnący olejek od Evree. Ten z pewnością zna już pewna część blogerek... jak Wam się podoba zapach ? Ja odpływam ... :))


W lutym jeszcze dotarło do mnie nowe masło Anfani. Fotki nie mam niestety (wstawiam więc banerek), bo masło jest ze mną w pracy :)) Przy okazji przypominam o konkursie <klik!> :)

I to tyle. Voila!

22 komentarze:

  1. Fajne nowości:) Ciekawi mnie ten olejek z Nuxe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam od Ani ten zestaw Nuxe! Świetna z niej osóbka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym pachnie olejek od Evree? :) Zestaw z Nuxe - niebo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poczytać o tym olejku wbrew :-) zazdroszcze nuxe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * olejku evree, to przez ten slownik w komórce

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie olejek, nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :) Bardziej zazdroszczę wygranej z Nuxe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też właśnie testuję ten olejek evree :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek z Evree tez mam i uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw Nuxe mnie zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejku Nuxe miałam próbkę. Faktycznie cudowny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! O tych tuszach już słyszałam dużo razy :)

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Kringle Candle również się skusiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten olejek Evree. jest bardzo fajny, też go mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana! Wygrałaś to dostałaś :)
    Szkoda tylko, że musiałaś poczekać aż tyle :)
    A jak maska z Bielendy? Próbowałaś już?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.