Sylwestrowo i Noworocznie, czyli moje paznokcie w virtual(nym) wydaniu




Jak po Sylwestrze się czujecie ? Było hucznie i z przytupem czy raczej spokojnie, ale równie wesoło ? U mnie druga opcja, gdyż Sylwestra i Nowy Rok spędziłam w domu.
Dziś chcę Wam pokazać jaki kolor zagościł na mych paznokciach. Postawiłam na ciemny odcień z mnóstwem kolorowych drobin, które pięknie mienią się, czy to w sztucznym, czy w naturalnym świetle. Kolor to czerń, jednak w tym wydaniu tej czerni jest niezmiernie miało. Jedna warstwa wygląda bardzo kiepsko, jednak druga kryje perfekcyjie i pozwala uzyskać taki efekt. 


Mnie się podoba, a Wam ? 
Jaki kolor gościł na Waszych paznokciach w Sylwestra ?
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda :)
    Ja nie pomalowałam pazurów na Sylwestra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też jakoś umknęło i wystąpiłam bez mani:)

      Usuń
  2. Oh, ja to mówię,że na pięknych paznokciach to i odżywka się cudownie prezentuje ^^ Moje "łopaty" to jedynie można malować kolorami w odcieniu nude więc taki ciemny kolor pewnie by się żle prezentował, no ale na Twoich wygląda bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie totalnie domowe zacisze, z małym gronem bliskich znajomych :)
    A lakier nie w moim guście, aczkolwiek wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt i odcień lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier! Lubię takie nieodgadnione kolory, które dzięki drobinkami są zupełnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Ja postawiłam na srebrzysty piasek p2, całkiem ładnie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam czerwone z nutką złota :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.