Sól do kąpieli z mikroelementami Aloes, BingoSpa



Dziś będzie o soli do kąpieli. Zdaję sobie sprawę, że tego typu kosmetyki albo bardzo się lubi, albo unika szerokim łukiem. Ja należę do tej pierwszej grupy! Lubię kąpiele z tym wszystkim co trzeba wsypać/wlać/włożyć do wanny i można poczuć niesamowity aromat. O tak! Jestem z rodziny ceniącej aromatyczne wonie. Lubię relaks w wannie i dlatego też kolejny raz wybrałam tę sól od BingoSpa.


Sól z mikroelementami, która bardzo intensywnie pachnie, zapach jest esencjonalny i wpada w nuty odświeżające. Nie wiem dokładnie czy to jest aloes, ale z pewnością nie czuję lasu ;) I całe szczęście, bo pewnie bym nie zniosła takiej woni. Tak czy inaczej mój nos uwielbia ten zapach, który trwa przez dłuższy czas. Przyjemnie wchodzi w każdy zakamarek łazienki i pozwala się rozkoszować zapachem jeszcze jakąś chwilę po zakończonej kąpieli.


Sól znajduje się w wygodnym słoiku plastikowym, którego pojemność to 550g. Jej granulacja należy o tej średniej grupy, jednak przyjemnie rozpuszcza się barwiąc wodę na delikatny odcień zieleni. Oczywiście jej wydajność zależy od upodobań, równie dobrze można byłoby wsypać pół opakowania na jeden raz, ale oczywiście nie ma to większego sensu. Aromat jest i tak mocny już przy jednej nakrętce, a właściwości relaksacyjne i pielęgnacyjne nie zwiększają się drastycznie wraz z ilością soli.

Kąpiel z użyciem soli z aloesem sprawia, że moje zmysły odprężają się i dostaję nowej energii do działania, a sama skóra staje się gładka, jędrna i nawilżona. Sól absolutnie nie wysusza skóry ani tez nie podrażnia jej!


Jeśli tak samo jak ja lubicie sole do kąpieli a jeszcze nie znacie tej to koniecznie wypróbujcie ją. Kosztuje grosze (6 zł, a w promocji nawet 2,99) i jest dostępna np. TU. Myślę, że warto zrobić sobie taki relaks, szczególnie po ciężkim dniu.

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

18 komentarzy:

  1. Miałam sól tej firmy bodajże o zapachu tropikalnym, ale ona nie pachniała zbyt intensywnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pachniał chociaż ładnie, realistycznie ?
      Bo kiedyś miałam jakiś puder do kąpieli... firmy nie pamiętam, ale z tropikalnego zapachu nic nie miał w sobie. Wręcz był wstrętny.

      Usuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za solami. Wolę żele i płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz soli lubię olejki i kuleczki itp. olejkowe - te ostatnie są genialne.

      Usuń
  3. Nie stosuję soli do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w takim razie polecasz do wanny ? :)

      Usuń
  4. Uwielbiam aloesowe kosmetyki, więc i tą sól mogłabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Myślę, że nie zawiedziesz się.

      Usuń
  5. i ja bardzo lubię tak zapach jak i działanie tej soli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że i Ty jesteś z niej zadowolona.

      Usuń
  6. Ciekawa jestem czy mnie spodobałby się ten zapach, ale skoro nie pachnie lasem, to możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię bardzo sole. Ta ma piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. tyyyle soli do kąpieli nawet za 2,99zł?! nic tylko korzystać i robić zapasy na zimę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No przy takiej cenie to nic tylko brać, zwłaszcza, że tak jak ja lubi się sole do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdą sól BingoSpa zawsze chętnie poznaję więc tą też nie omieszkam poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiłaś mnie tym zapachem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kąpiele, więc jestem fanką wszelkiej maści soli i płynów do kąpieli :) akurat tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam soli bo rzadko biorę kąpiel, wolę prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.