Piękna pupa bez wyrzeczeń!



Do wiosny jeszcze sporo czasu, jednak w zimowe wieczory warto popracować troszkę nad tą częścią ciała, która tak bardzo emocjonuje mężczyzn, ale i również kobietom może się podobać. :)
Nie ma nic tak mało seksownego jak płaski tyłek, a już nie od dziś wiadomo, że odpowiednie ćwiczenia mogą go idealnie "wymodelować", wystarczy być systematycznym i poświęcić mu troszkę uwagi.

Powiem szczerze, ja osobiście jestem z mojej pupy zadowolona :) Jest kształtna i jędrna :P, jednak zawdzięczam to regularnym ćwiczeniom! Nie ma co ukrywać, ale ruch sprzyja pięknej pupie. :))

Naprawdę warto ruszyć się z fotela, wstać na kilkanaście minut od komputera i skoncentrować się na tej części ciała :)
Warto również poświęcić jej czas zbytnio nie przygotowując się wcześniej. Co mam na myśli ? Chociażby  poniższe:

NAPINANIE MIĘŚNI
Nie ważne gdzie i kiedy ważne by napinać mięśnie pupy na 5 - 10 sekund i tak 10 razy. Nie ważne czy gotujemy obiad, rozmawiamy przez telefon czy jedziemy autobusem. Każde miejsce tak naprawdę jest dobre do tego ćwiczenia :) Dzięki temu zwiększamy jędrność pośladków!

SCHODY ZAMIAST WINDY
Jeśli masz do wyboru winda czy schody wybieraj to drugie! Dzięki temu dodatkowo ćwiczysz mięśnie pośladków.

PIŁKA ZAMIAST KRZESŁA
Robiąc coś przy biurku warto zamienić krzesło na piłkę gimnastyczną, bo siedząc na niej musimy mieć proste plecy i wtedy też napinamy mięśnie pośladków. :)

ZUMBA / TANIEC
Warto choć raz w tygodniu potańczyć sobie, bo wtedy pobudzamy dość mocno krążenie krwi i często napinamy mięśnie pośladków.

MASAŻE
Warto codziennie masować tyłek przy pomocy rękawicy bądź szczotki, robić naprzemienne masaże wodne.
 
BUTY
Można też kupić sportowe buty, które wspomagają ćwiczenie mięśni pośladkowych. Ja osobiście też jakiś czas temu kupiłam sobie takie właśnie buty, wybrałam Reeboki Traitrone.

PRZYSIADY
To pupa bardzo lubi. :)) Jednak trzeba pamiętać by plecy były proste i nogi rozstawione jednak nie za szeroko, należy "schodzić" do dołu do momentu gdy między udem a łydką uzyskamy mniej więcej kąt prosty. Przysiady modelują pupę baaaaardzo, wiem coś o tym! :)) Wystarczy być regularnym w tych przysiadach, a jeszcze lepiej gdy dodatkowo weźmiemy w ręce jakieś obciążenie. Pupa sama się nam odwdzięczy za kilka tygodni!

ZDROWO SIĘ ODŻYWIAJ!
Owoce i warzywa mile widziane, zrezygnuj z alkoholu i słodyczy oraz fast foodów :)

Na koniec dwie fotki motywacyjne :) W Internetach znajdziecie całe mnóstwo innych :))





Pamiętajcie, że jeśli nie macie ładnej pupy to możecie o nią "powalczyć" :)  Wystarczy chcieć!

Jakie są Wasze sposoby na kształtną pupę ?



źródło zdjęć: 1 I 2 I 3 I

22 komentarze:

  1. Kiedyś robiłam trening z przysiadami ale przy 160 dziennie wymiękłam :P Musze pomyśleć nad schodami zamiast windy, mieszkam na 9 piętrze więc efekty pewnie pojawiłyby się szybko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to tak jak ja też mieszkam na 9 ale jakoś te schody mnie nie kuszą ;p

      Usuń
  2. ja w sumie nie robię nic, aż wstyd sie przyznać, na pupę jednak nie narzekam natomiast o ładniejszy brzuch to powinnam powalczyć;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robiłam przysiady, różne wyzwania, ale nie widziałam efektów. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty! Serio ? Widziałam naprawdę płaskie tyłki, które po przysiadach nabrały seksownych kształtów!

      Usuń
  4. zdjęcia motywacyjne - rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie - zdjęcia! :D
    ja staram się napinac mięśnie no i robię przysiady, niestety - nieregularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moje przysiady szybko się skończyły, ale planuję powrót do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki za udany powrót !

      Usuń
  7. Na zumbe i masaże bym poszła :) Niestety na zumbę nie mam z kim iść, a sama nie pójdę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masz chęć to idź sama, tam poznasz na pewno kogoś fajnego.... i będzie raźniej.... z zajęć na zajęcia poczujesz się pewniej, bo z pewnością poznasz mnóstwo osób!

      Usuń
  8. przysiady jakoś mi nie wychodzą, nie mam dobrej koordynacji ruchowej i chwieję się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może złą metodą robisz, że się chwiejesz ? :))

      Usuń
  9. Oj tak, moja pupencja po przysiadach od razu stała się jedrniejsza, a mój facet zwariował :)) Natomiast cellulit jest dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A teraz tylko wprowadzić to wszystko w życie :P Największy problem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? Aż tak trudno .... wystarczy choć jedno wprowadzić a efekty tez będą..... przysiady! :D

      Usuń
  11. ja chce mieć ładny brzuch ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda chce... pytanie czy każda coś robi w tym kierunku ? ;)

      Usuń
  12. oj zainspirowałaś mnie ;D Czas pomyśleć o pupci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie spinam tyłek dzięki temu postowi :DDD !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.