Nowości nie tylko kosmetyczne :)



Jak powyższa grafika zdradza przychodzę z nowościami, które trafiły do mnie jeszcze w minionym roku. Lubię oglądać/czytać tego typu posty, z moich statystyk wynika, że Wy również, więc.... zapraszam na szybki przegląd zdjęciowy. 

To co poniżej prezentuję kupiłam, bo było mi potrzebne/miałam ochotę na bliższe poznanie bądź też dostałam w prezencie gwiazdowym/kupiłam pod wpływem chwili :)
Myślę, że nic więcej nie będę dodawać, jeśli macie konkretne pytania piszcie w komentarzach.

Zakupy 
Paznokciowe love... czy "całościowe" to się przekonamy, bo że Donegal i Golden Rose to jest już pewne nie od dziś :) 
Troszkę podstawowej pielęgnacji ;)
Najnowszy zapach Avon Cherish... o nim będzie osobna notka.
 Skórzane krótkie botki

Prezenty gwiazdkowe

Śledzę bloga Anwen i cieszę się, że mam Jej książkę. Myślę, że warto mieć "namacalną" cząstkę tego co Ania przekazuje w Świat! :)
Tangle Teezer Compact Styler. Piękne prezentowe opakowanie, śliczny różowy kolor. Mały kompakt idealny do torebki, by w pracy przeczesać włosy. Ale uwaga! Może w niewyjaśnionych okolicznościach zginąć jak mój wcześniejszy, tyle że złoty. Miałam go raptem kilkanaście dni i przepadł jak kamień w wodę. Więc ten musiał znaleźć się u mnie pod choinką, same rozumiecie ... :)
 
Żele pod prysznic, które baaardzo lubię :)
Termofor w swoim osobistym sweterku :) Jestem ciepłolubna i taki gadżet bardzo mnie ucieszył.
Coś co bardzo poprawiło mi humorek :P Koszyk wypełniony czekoladkami, kawą i likierem tiramisu :)
Tablet Samsung + Etui Hama
Torebka Wittchen. Bardzo ładna, sportowa elegancja można by rzec. Fason bardzo mi się podoba, skóra saffiano także. Wiem też, że czarny kolor to klasyka... ale, no ale nie będę już marudzić... podoba mi się i będę nosić ;)
 
 
Wpadło Wam coś w oko ?

 

62 komentarze:

  1. Torebkę i książkę Anwen sama chciałabym przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie musiały się znaleźć pod moją choinką, musiały! :)

      Usuń
  2. Same wspaniałości :) Ciekawi mnie ten peeling mojito :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling fajny jest, napiszę o nim więcej. Podoba mi się, że ma ostre drobiny, fajnie zdziera :) Poleca, są jeszcze inne wersje zapachowe, na pewno skuszę się na którąś z nich.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry. Bardzo lekko i przyjemnie się go pije. :) Polecam.

      Usuń
  4. Świetne prezenty :) Szczególnie spodobał mi się ten koszyczek z fajną zawartością ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek to była jedna wielka niespodzianka. I fajny sposób zapakowania... koszyczek zostanie na długo dłużej niż zawartość prezentowa :)

      Usuń
  5. nie znam zupełnie nowości avon, a o zapachu Cherish pierwszy raz słyszę. Bardzo ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetka, bo to nowość, która się pojawiła w katalogu 03/2015. Już mam katalog kolejny... ale ja z tego "prognozującego regionu" czy jakoś tak.... nie wiem, nie znam się, bo konsultantką avon nigdy nie byłam ;)
      Torebka.... mam nadzieję, że będzie "wieczna", bo fason podoba mi się bardzo. Ma jeszcze długi pasek dołączony, więc można wygodnie przerzucić przez ramię ;)

      Usuń
    2. dawno nie przeglądałam katalogu z avonu. Może i lepiej bo nie mam potrzeb po kosmetycznych ale zapachy chętnie bym poznała.

      Usuń
    3. To może lepiej nie przeglądaj.... ale są fajne ceny, więc może warto jednak ? :)

      Usuń
  6. też lubię takie posty, przydałby mi się tablet:) TT jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele z nas lubi takie posty z nowościami :) Tablet fajna sprawa, do wyrka można zabrać ;) A TT polecam wszystkim.... którzy się zastanawiają.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Fajna jest. Początkowo troszkę się rozczarowałam kolorem - w końcu to taki róż "jebudup!" :P - ale polubiłam bardzo. Przynajmniej jest charakterystyczna i może nikt jej nie przywłaszczy sobie "przypadkiem". :)

      Usuń
  8. Lakier Golden Rose ma śliczny kolor... Termofor to rzecz, bez której nie mogłabym się obejść w zimie, ale i nie tylko - świetnie sprawdza się, gdy boli mnie krzyż ;) A torebkę Wittchen chętnie bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier jest fantastyczny! Polecam.... ja już się nie mogę doczekać, by zakupić inne, w sumie całkiem podobne kolorki.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Fajny, ... i cieplutki... czy pełny, czy nie.... można dotykać ;)

      Usuń
  10. Świetny sposób zapakowania koszyczka :)
    Bardzo ładna torebka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości :) Książka ciekawa, przydałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowości cieszą bardzo. A książkę gorąco polecam!

      Usuń
  12. Też Mikołaj przyniósł tablet Samsung, uchwyt do niego i etui - ale pełni funkcję nawigacji w aucie na dłuższe wypady poza miasto :)
    W sumie wszystko co dostaliśmy mam na koncie Instagram - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nasz tablecik może służyć jako nawigacja. Tylko uchwyt trzeba dokupić by można było wygodnie z niego korzystać ;)
      Insta nie mam, więc nie widzę co tez tam dostaliście :( Ale wierzę, że same ciekawe rzeczy ;)

      Usuń
  13. Pasta Ziaji właśnie mi się skończyła, muszę zakupić nową :) Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest świetna, kto nie miał niech wypróbuje!

      Usuń
  14. torebka prezentuje się ładnie choć ja wole bardzie workowate fasony ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie listonoszki noszę ... ostatnio moja to w sumie taka workowata właśnie była/jest.... :)
      Ta wydaje mi się duża... choć znajoma ma jeszcze większą :D

      Usuń
  15. mam podobny tablet :) torebka mi się podoba a likierów nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Likiery to coś co akurat mi odpowiada :)

      Usuń
  16. Fajne prezenty, zwłaszcza termofor i koszyk. TT bardzo lubię.

    I lubię też takie wpisy. Właśnie gromadzę resztki niesfotografowane do zdjęć do takiego wpisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę Twój przegląd nowości :)

      Usuń
  17. Miałam kiedyś to mleczko do zmywania paznokci i byłam zadowolona ;) Śliczne buty, jestem ciekawa tych nowych perfum z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mleczko fajny ma zapach :))
      Buty wpadły mi w oko nieoczekiwanie w zasadzie ;)
      A zapach najnowszy jest bardzo interesujący :) Więcej będzie w osobnej notce.

      Usuń
  18. fajne botki, uroczy termofor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Termofor w ubranku extra sprawa. A butki ... oby długo służyły ;)

      Usuń
  19. Świetne nowości! Torebka śliczna, tablet bardzo praktyczny - z pewnością będziesz zadowolona, a książkę też bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tablet póki co spisuje się świetnie :)

      Usuń
  20. ładna torebka :)
    ciekawa jestem nowego zapachu Avon, bo ja mam swojego ulubieńca Incadessence <3 ale kto wie, jak długo :D choc naprawdę kocham ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Incadessence fajny, aczkolwiek po pewnym czasie mocno mnie męczył.

      Usuń
  21. Uwielbiam ten kawowy żel pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie wiem ile buteleczek zużyłam już ;)

      Usuń
  22. Może wyjdę na idiotkę, ale... co to jest ten osuszacz lakieru? Na czym polega jego działanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, ten osuszacz ma działać na zasadzie przyspieszania wysychania lakieru do paznokci. Nie ma czym się martwić, że nie wiesz.... sama gdy pierwszy raz zobaczyłam zastanawiałam się je kto działa :) Z reguły wybieram wysuszacze w pędzelku, czyli normalna formuła, nakładana na lakier. Ten się rozpyla taką mgiełką. Wkrótce o nim napiszę więcej. Zachęcam do śledzenia wpisów. :)

      Usuń
    2. Aaaa, taki myk! Chyba się w takie coś zaopatrzę :)

      Usuń
  23. Prezenty rewelacyjne :D Mam podobny termoforek, ale różowy. Książkę Anwen również znalazłam pod choinką :D
    Botki bardzo gustowne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie książkę Ani :)

      Usuń
  24. o masz książkę Ani;)) Też mam taki TT, ale chcę go komuś oddac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu chcesz oddać TT ? Nie sprawdza się u Ciebie czy masz już kilka ? ;)

      Usuń
  25. Jestem fanką termoforów! I mam podobną torebkę :))

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tangle teezer polecam :D A ja uwielbiam czarne torby, ta też świetna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że i u Ciebie TT się sprawdza.
      Ja za czarnymi torbami jakoś szczególnie nie szaleję, mam może 2 tylko.

      Usuń
  27. Botki są prześliczne! Sama bym nosiła takie z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko mi się podoba :D Termoforek świetny - też lubię takie cieplutkie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ile dobroci :) u mnie też musi być termofor :) i psy ogrzewające stopy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.