Kolagenowe płatki pod oczy L'biotica




Lubię czasem sięgnąć po płatki pod oczy, szczególnie przed ważnym wyjściem lub po zarwanej nocy. Z założenia takie płatki mają odprężać i relaksować w szybkim tempie nie tylko mój umysł, ale przede wszystkim okolice pod oczami.

Płatki redukujące zmarszczki, które proponuje L’biotica są fajne, aczkolwiek nie dają fenomenalnego i długotrwałego efektu po zastosowaniu.


Muszę przyznać, że fajnie chłodzą i szybko przywracają odpowiedni koloryt, tzn. niwelują moje „względne” cienie pod oczami. 20 minutowy seans z płatkami satysfakcjonuje mnie, aczkolwiek po ok. 4h … czar zachwytu pryska ;) Co do celowego działania przeciwzmarszczkowego mam zastrzeżenia. Nie zauważyłam nic szczególnego prócz ładnego nawilżenia, wygładzenia i wzmocnienia skóry, jednak tylko na kilka godzin. Szkoda, że efekt nie jest dłuższy, aczkolwiek mam świadomość, że jest to kosmetyk, który ma raczej upiększać niż poprawiać trwale.


W kartonowym opakowaniu znajdują się trzy saszetki, a w każdej jest para płatków. Płatki przyklejone zostały na przezroczystej sztywnej foli, nie zsuwają się z niej. Platy po zewnętrznej wyglądają jakby były z tkaniny, wewnętrzna strona zaś jest jakby pokryta „wysoko połyskowym klejem”. Przyklejone pod oczy nie zjeżdżają, nie emigrują. Choć uważam, że są one naprawdę spore i spokojnie mogłyby być mniejsze nie miałam z nimi większych problemów. 


Czy kupię ponownie?… być może, troszkę żałuję, że nie działają dogłębniej a efekt końcowy nie utrzymuje się dłużej. 


9 komentarzy:

  1. To już lepiej chyba użyć korektoru, który zatuszuje cienie na kilka godzin :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zadowolona z Maseczki kolagenowej w formie płatków pod oczy z Purederm, tym bardziej że w opakowaniu jest ich 30, a kosztują w promocji 7,99 a ja upolowałam nawet po 5,99zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię płatki pod oczy :) Tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to chyba taka idealna opcja przed wyjściami większymi no nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby chociaż efekt utrzymywał się cały dzień to bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ciekawe płatki :) Nie spotkałam się jeszcze z nimi i może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam takich płatkó ale pewnie by mi sie przydału

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że większość tych płatków pod oczy nie ma jakiegoś rewelacyjnego działania. ;_)

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowałam wersję zieloną/niebieską, na obrzęki i cienie. Powiem tak, działa, ale raczej doraźnie niż długofalowo, choć przynosi ulgę ściągniętej skórze.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.