Doskonały koncentrat cynamonowo-kofeinowy z komórkami macierzystymi cytrusów BingoSpa




Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z komórkami macierzystymi BingoSpa to kolejny preparat do wykonywania zabiegów "body wrapping" w warunkach domowych. Uwielbiam tego typu zabiegi, uwielbiam moc grzania jaką gwarantują kosmetyki BingoSpa. 


Jestem zmarzluchem i uwielbiam w krótkie dni i długi wieczory zaserwować sobie dodatkowe grzanie :) By poczuć ten efekt wystarczy wystarczy nałożyć cieniutką warstwę kosmetyku na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej, czyli na uda, pośladki, brzuch i biodra a następnie owinąć ciało folią. Czas trwania zabiegu zależy od reakcji skóry i trwać może od 15 do 45 min. Należy oczywiście pamiętać, by przed pierwszym seansem zrobić próbę uczuleniową, by taki zabieg był bezpieczny.


Skóra po tym czasie jest silnie rozgrzana, miejscami mocno zaczerwieniona. Efekt grzania jest rewelacyjny, a sam ten proces może dla niektórych być mało komfortowy. Dlatego warto zacząć aplikację specyfiku w naprawdę małych ilościach, bo im go więcej tym bardziej grzeje :)


Dzieje się tak za sprawą olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, które są jednymi z najskuteczniejszych aktywnych substancji redukujących podskórną tkankę tłuszczową.


Wygodna butelka z dozownikiem, który podają żądaną ilość kosmetyku bez najmniejszego problemu. Dozownik działa sprawnie, nie zacina się nawet wtedy gdy kosmetyku jest bardzo mało. To rozwiązanie sprawia, że stosowanie tego koncentratu jest niezwykle wygodne i szybkie, a przy okazji ekonomiczne.


Konsystencja jest bardzo przyjemna jest lekka i szybko się wchłania. Zapach kosmetyku zapewnia rytualne doznania, można wyczuć w nim cynamon i kawę. Te, które lubią ten aromat będą z pewnością zadowolone.

Kosmetyk ma naprawdę rewelacyjne działanie. Kto jeszcze go nie zna, powinien to zmienić :))


Pojemność: 150g
Cena : 36 zł
Dostępność: np. TU



Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.


Lubicie właściwości rozgrzewające tego typu kosmetyków ? Znacie ten koncentrat ?

12 komentarzy:

  1. z bingo spa mam ytylko peeling do stóp ... i bardzo lubię ... szkoda, że tak małą dostępnośc jest kosmetyków slaba :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, ja chyba nie spróbuję ;) nie lubię, jak kosmetyk zapewnia doznania termiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo "cynamonowo-kofeinowy" mnie przekonało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w formie pudełeczka, ale na razie zastosowałam raz, chyba nałożyłam zbyt dużą ilośc :P Może jeszcze się do niego przekonam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat za takimi produktami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam firmę bingo spa, tego kosmetyku nie miałam,ale kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak body wrapping i koncentraty BingoSpa to szybki sposób na pozbycie sie cellulitu. Widocznie i w krótkim czasie :)
    Zresztą zobaczcie same efekty na zdjęciach. Może nie po tym koncentracie konkretnie - ale innych z serii
    http://cellulitowo.pl/walczysz-z-cellulitem-i-rozstepami-poznaj-kosmetyki-ktore-naprawde-dzialaja/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki rozgrzewający kosmetyk by mi się przydał, ale nie o tym zapachu, bo nie znoszę cynamonu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt idealny na zimowe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja właśnie zaczynam testować :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.