Dobrodziejstwo dla skóry: Cejlońska sól do kąpieli BingoSpa



Nic nie poradzę, że lubię sole do kąpieli ;) Dziś słów kilka nt. cejlońskiej soli do kąpieli, którą znajdziemy w asortymencie BingoSpa. 


Cejlon to legendarna wyspa od wieków słynąca z najlepszej na świecie herbaty. Część tej doskonałości umieściliśmy w Cejlońkiej soli kąpieli. Naturalne kryształki solne zawierające minerały i mikroelement niezbędne dla prawidłowej kondycji skóry zmieszaliśmy z zieloną herbatą, która jako doskonały antyoksydant (neutralizuje wolne rodniki) - sprawiają, że kąpiel wyjątkowo odświeża.


Sól znajduje się w dużym, bardzo ekonomicznym słoju. Jego pojemność to aż 850g, a koszt jest niewielki. Jej zapach jest bardzo miły dla nosa, ie jest aż tak intensywny jak w tej soli <klik>, ale bardzo skutecznie "masuje" zmęczone ciało i skórę ;) Sól szybko się rozpuszcza, nie barwi wody, przyjemnie wypełnia łażienkę subtelnym aromatem.


Kąpiel z dodatkiem tej soli jest bardzo skutecznym relaksem nie tylko dla ciała, ale tez dla umysłu. Ja ją bardzo polubiłam i z chęcią kupię kolejne opakowania. 

Pojemność: 850g
Cena: 7,20 zł
Dostępność: TU 

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.



Standardowe pytanie zadam :) Znacie ? Lubicie ?

14 komentarzy:

  1. Lubię dodawać soli do kąpieli :) Aktualne mam od Ekoa, a z Bingospa nie miałam żadnej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam wanny więc musze zapomnieć o wszystkich solach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na nią trafię w sklepie to możliwe że kupię, bo czasem lubię sobie sypnąć soli : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej nie znam, chętnie poznam ponieważ sole to mój stały dodatek do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jej kolor :) Jestem ciekawa też jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam,ale z chęcią poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pomarańczową z Bingo ;) Bardzo fajne kosmetyki tam mają i w fajnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja też poproszę, zwłaszcza za taką cenę ! Lubię stosować sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię olejki do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam soli do kąpieli. Wolę olejki oraz inne specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda całkiem przyjemnie :) U mnie takie kosmetyki znajdują zastosowanie jedynie w czasie kąpieli stóp i najczęściej sięgam po sole z Biedronki. Ale może przekonam się do innego zakupu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.