Avon Gel Finish Mauvelous ♥



Piękny Mauvelous z serii Gel Finish podbił moje serducho. Gdy tylko go zobaczyłam u Joanny przepadłam. Uwielbiam ten kolor! Ciemny brudny róż z domieszką fioletowych tonów! Dla mnie idealny nie tylko na jesienne i zimowe dni. Uwielbiam tego typu tonacje bez względu na porę roku.


Lakier ma doskonałe krycie i bardzo szybko schnie.W połowie pierwszej buteleczki zauważyłam, że jego konsystencja stała się troszkę bardziej gęsta niż na początku, jednak nie wpłynęło to znacznie na komfort aplikacji. Trzeba też wspomnieć, że przez wiele dni potrafi tak samo zachwycać jak w dniu aplikacji. Uwielbiam go .... stąd dwie buteleczki, w obawie gdyby raptem został wycofany ;)


32 komentarze:

  1. Nie przepadam za lakierami z avonu.
    Kolor mimo wszystko ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie (pojedyncze sztuki spisywały się u mnie dobrze), ale ta seria jest naprawdę udana.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam lakierów avon. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały kolor, tez lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor i ten połysk! super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Połysk jest bardzo ładny.

      Usuń
  5. Pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :) Jestem zrażona do lakierów Avon, ale może faktycznie warto się dla tej serii przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto tej serii spróbować, ona jest fenomenalna!

      Usuń
  7. Fajny kolor i śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny kolor,o ile nie taki sam, z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lakierów w drogerii widziałam w podobnej tonacji, być może i Sally Hansen właśnie... nie pamiętam.

      Usuń
  9. Lubię ich lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie polecasz więc kolory ? Pisałaś może o nich ? Chętnie zobaczę.

      Usuń
  10. chyba i ja właśnie przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakiery z Avonu i uwielbiam ten lakier :) ostatnio właśnie robiłam ego recenzje i pokazywałam jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak o innym pisałaś, aczkolwiek bardzo podobnym i równie ładnym.

      Usuń
  12. Mam ich perłową czerwień i kolor jest boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam dobrych wspomnien z lakierami Avonu, ale kto wie :) Wszystko się tak zmienia, że może i lakiery się zmieniły. Kolor ciekawy, chociaż nie dla mnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lakiery z tej serii :) Mam ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te lakiery, mam dwa odcienie i mam ochotę na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy, zimowy kolor:) Mnie coś ostatnio po głowie chodzi manicure hybrydowy...

    pozdrawiam oworocznie
    :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.