Relaks i pielęgnacja w tabletce Peggy Sage




Mała, niepozorna tabletka o wielkiej mocy i świeżym zapachu mięty sprawiła, że na nowo polubiłam kąpiel stóp. Wrzucona do ok. 5 l wody w szybkim tempie rozpuszcza się jednocześnie barwiąc na turkusowo wodę i uwalniając przy tym miętowy aromat. Ten rytuał sprawia, że można się zrelaksować.


Kąpiel zmiękczająca jest skuteczna już od pierwszego zastosowania. Stopy po takim zabiegu są ewidentnie gładsze, naskórek mięciutki w dotyku, zachwycający, w sam raz do całowania. Co ważne tabletka musująca nie podrażnia i błyskawicznie radzi sobie z nieestetycznie odstającymi skórkami na piętach! Dodatkowo ładnie odświeża i przynosi ulgę zmęczonym i opuchniętym stopom po całym dniu w obuwiu.


Stopy nawet w okresie zimowym zasługują na naszą uwagę. Uważam, że warto im zafundować taką kąpiel, przynajmniej raz w miesiącu. 


Kosmetyk otrzymałam do testów od portalu CreativeMagazine.pl. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji. 

http://creativemagazine.pl/


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka mała a ma moc:) nie przypuszczałabym, że tak dobrze zadziała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli pachną miętą to już je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa sprawa, nigdy o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fannie wyglada z checia bym sprobowala ! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem ich dzialania na moje nóżki, a zapach mięty świetna sprawa uwielbiam!
    Ja w zimie dbam jeszcze bardziej niż w lecie, bo przez zamknięte buty skóra musi byc bardziej pielęgnowana i rozpieszczana :)
    Obowiązkow z 2 razy w miesiącu robię im prawdziwe spa, moczę z kulą albo sola jakas, poźniej zdzierak, później z perfecty peeling i maska i skarpetki na noc z kremikiem. Nóżki mięciutkie jak u dziecka, polecam
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te tabletki! Polecam wypróbować je latem, rewelacja! No i kupuję je w Douglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to chyba coś dla mnie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam problem z opuchnięciami szczególnie przed i w trakcie okresu :/ chciałabym wypróbować tą tableteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam miętę, więc pewnie bym się z nimi polubiła :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.