Nowe i nowsze nowości kosmetyczne :)




Dziś przedstawiam nowe kosmetyki, które w grudniu zasiliły moją kosmetyczkę. Zapraszam na szybki przegląd.


W dniu darmowej dostawy skusiłam się na zakupy w drogerii ekobieca. Kolejny raz kupiłam puder brązujący z Paese, który bardzo lubię. Niestety w moim egzemplarzu zabrakło aplikatora w formie gąbeczki. Co prawda i tak go nie używam, ale fajnie zabezpiecza lusterko przed pyłem pudru. Zamówiłam też balsam do ust z Loreal, wybrałam odcień Caramel Comfort, jednak otrzymałam Plush Plum. Początkowo byłam rozczarowana, chciałam wymienić jednak ostatecznie zostawiłam go. A ten, który chciałam kupię przy najbliższej okazji. Do koszyka wrzuciłam też duży suchy szampon Batiste w znanej i lubianej wersji cherry. Cieszę się, że cenowo wyszło korzystnie i przesyłka szybko dotarła, bo w obliczu tych "niedociągnięć" byłabym zawiedziona.


Kolejny kosmetyk jest również z Paese. Ulubiony puder ryżowy, tym razem lepsze opakowanie, bo w wersji z sitkiem. 


W Tesco skorzystałam z promocji "kup kosmetyki za 30 zł a dostaniesz rabat 10 zł". Wybrałam fajny krem do rąk z Nivea, krem do rąk Neutrogena z gratisową pomadką do ust oraz męski żel Palmolive. 



Zaczytana w recenzjach kosmetyków tołpa na kilku blogach wyczytałam, że warto poznać serię biały hibiskus 30+.  Wybrałam krem na dzień, a krem na noc dostałam gratis. Do koszyka wrzuciłam też kilka próbek i tym sposobem zapłaciłam 34,04 zł. Paczuszka przyszła bardzo szybko. Z pewnością tam wkrótce wrócę.



Dostałam się do testów balsamu Atoderm firmy Bioderma. Pierwsze wrażenia pozytywne. A jak będzie dalej ? Oby jeszcze lepiej :)


Jeszcze z początkiem miesiąca Anfani dostarczyło mi masło Shea, które polubiła cała rodzina. Recenzja już niebawem.

To byłoby na tyle. 
Następne kosmetyczne zakupy zamierzam zrobić po 31.12 :)
A u Was co nowego ?
 
 

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki L'oreal :) pokaż koniecznie swój kolor. Ja mam właśnie zamówiony przez Ciebie pierwotnie caraml comfort, ale ten też wydaje mi się bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tołpa ma fajne promocje, kupujesz jeden krem, drugi dostajesz w gratisie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I akcje typu -20%, dostawa gratis itp. ...lubię robić tam zakupy:) I ta szybkość dostawy.... uwielbiam wręcz :)

      Usuń
    2. o tak, Tołpa jest jednym z najlepszych miejsc w sieci jeśli chodzi o promocje :D

      Usuń
    3. Czyli więcej osób się o tym przekonało :)

      Usuń
  3. Polubiłam kosmetyki Biodermy :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie Bioderma wciąż jest obca. :)

      Usuń
  4. u mnie troszkę więcej rzeczy się nazbierało, no ale cóż : p ta promocja tołpy świetna. Sama bym skorzystała, gdybym zapasików nie miała : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zapasy kremików się skończyły, w zasadzie zużywam na bieżąco.

      Usuń
  5. udanych testów, ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości :) jestem ciekawa produktów Tołpy bo jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpa ma genialne propozycje... polecam wypróbować

      Usuń
  7. Niby zwykła literówka ale 'chciałam kupę' mnie rozwaliło na łopatki :D (przy zakupach z ekobieca)

    Też skusiłam się na Tołpę... Tylko u mnie koniec końców wyszły 4 kremy i jeszcze dwa pod oczy... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i tonik i mały żel :D Choroba, te zakupy już wyparłam z podświadomości :D

      Usuń
    2. hehe ...sama się uśmiałam, niby jedna literówka a jak znacząco zmienia wszystko :P
      Jakie kremy wybrałaś ?

      Usuń
    3. Biały hibiskus i Czarny bez na dzień, Czarną rózę i Futuris 30+ na noc i pod oczy Biały Hibiskus i Futuris 30+ Jestem Tołpo-spełniona ;D

      Usuń
  8. Fajne kosmetyki :) Miłęgo testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na wrażenia po przetestowaniu kremów Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się pojawią, póki co jestem zachwycona zapachem :))

      Usuń
  10. Sporo fajnych produktów :) Ja ostatnio zakochałam się w matującym kremie na dzień z Tołpy Botanic tylko z serii amarantus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się też nad nim, ale nie chciałam brać nic na zapas... :) Następnym razem go kupię.

      Usuń
  11. Bardzo chciałabym spróbować kolorówki Paese :) Do tej pory wielokrotnie ją omijałam, lecz widzę że ma spore powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Paese. Miałam już kilka razy brązujący puder i puder ryżowy, róż również. I wszystko mnie zadowala :)

      Usuń
  12. Świetne nowości, balsamy do ust z L'oreal znam i bardzo je lubię. Bardzo ładne opakowanie ma ten puder ryżowy Paese niczym kosmetyki Lily Lolo :) Miałam tylko próbkę tego pudru kiedyś i byłam zadowolona, ale na pełnowymiarowe opakowanie jeszcze się nie skusiłam, kiedyś pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ciekawych kosmetyków, szczególnie zaciekawiły mnie te kremy z Tołpy :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie ciekawi puder ryżowy. Kupiłam puder sypki tej firmy i potwornie wysusza mi twarz :(

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa tej nowej linii tołpy - koniecznie daj znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta seria z hibiskusem i mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam puder ryżowy z Paese, ale jak mi się skończy chciałabym wypróbować bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te same kremiki z Tołpy sobie zamówiłam, ale jeszcze przede mną sporo innego kremu do buźki, który też trzeba zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak kremiki Tołpy się u Ciebie sprawdzą, z tej serii podobno świetny jest też krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też skorzystałam z tej promocji w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.