Efektownie ? Raczej prosto i zwyczajnie.



Święta, Święta i po Świętach ... :)
Jak Wam minął ten czas ? Mnie oprócz tego, że bardzo szybko to przede wszystkim pysznie i radośnie, jednak nie obyło się bez "niespodzianek", otóż właściwie po Wigilii straciłam głos i w sumie nie poznawałam sama siebie gdy próbowałam coś powiedzieć. Nie wiem co mnie dopadło, ale skutecznie sprawiło, że ograniczyłam "swoje wywody" :) Ja - lubiąca mnóstwo mówić - skutecznie zostałam powalona na łopatki :)) Oby tylko do Sylwestra mi się poprawiło, bo nie wyobrażam sobie siebie milczącej w ten dzień :)

A dziś przybywam z moimi świątecznymi paznokciami. Nie ukrywam, nie miałam czasu na nic innego, gdyż jeszcze 24.12 byłam do 12 w pracy. Zdecydowałam się więc na jeden kolor - głębokie czerwone wino z Golden Rose. Odcień 24 jest genialny! W różnym świetle pokazuje swoje różne wydania. Tak czy inaczej bardzo go lubię. 



Co sądzicie o tym kolorze ?

17 komentarzy:

  1. Prosto, ale faktycznie gustownie na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwień na pazurkach i w święta miałam także taki głęboki odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kolor kojarzy mi się z elegancją :) więc jak najbardziej ok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień to klasyka i zawsze pięknie wygląda na kobiecych dłoniach tzn. paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka klasyka na paznokciach zawsze mnie pociągała... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, uwielbiam takie. Masz bardzo ładny kształt pazurków :)
    Ja dziś kupiłam konturówkę w kolorze wina i też jestem zachwycona!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. spoglądając na pierwszą fotkę myślałam że będzie o trzymaniu linii po Świętach ;)
    kolorek piękny, lubię takie konkrety!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i elegancko! Bardzo lubię takie odcienie na paznokciach. Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efektownie tzn klasycznie i elegancko - dokładnie tak jak kolor na Twoich paznokciach ;) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie czerwienie :D Są idealne na każdy dzień :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i zwyczajnie ale spektakularnie!!! nie zauważyłam nawet takiego koloru z GR... muszę dokładniej przeszukać półkę w drogerii:P:P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.