Zakupy w Yves Rocher



Nie mogłam się oprzeć! Kolejny raz zresztą ;) Musiała skorzystać z promocji w Yves Rocher.
Wybrałam promocję -40% na trzy kosmetyki z darmową dostawą. 
 
Wybrałam najnowszy zapach Quelques Notes d'Amour, który chodził mi po głowie odkąd tylko o nim usłyszałam. Zapach póki co dla mnie jest bardzo tajemniczy, ale ... jednocześnie bardzo ciekawy. 


Cena regularna: 175 zł/50 ml
Obecnie w promocji: 105 zł/50ml
Zapłaciłam: 71,40 zł

Kolejnym kosmetykiem, który od dawna mnie bardzo ciekawił to balsam regenerujący do stóp. Aromatyczny, przyjemna konsystencja i wyśmienite działanie... Cieszę się, że zdecydowałam się na 2 w cenie 1. Co mnie zaskoczyło teraz kosztuje mniej!


Cena regularna: 27 zł/50ml , ( gdy ja robiłam zakupy było to39 zł/50m)
Zapłaciłam: 16,20 zł/2 szt.

Kolejną nowością, która nie dawała mi spokoju odkąd zobaczyłam w ofercie Yves Rocher był wzmacniający tusz do rzęs.Wybrałam ten w kolorze czarnym.


Cena regularna: 65 zł/9ml
Obecnie w promocji: 44,90 zł
Zapłaciłam: 26,94 zł

Do zakupów otrzymałam gratis pomadkę Grand Rouge w odcieniu pudrowy róż (<KLIK!> cena regularna: 55 zł, obecnie w promocji 38,00zł) oraz koc polarowy, który nie załapał się o zdjęcia, ale jest śliczny .... wygląda tak ! 

źródło: KLIK!


Z zakupów jestem zadowolona, za wszystko zapłaciłam tylko 114,54 zł. Mam nadzieję, że wszystko sprawdzi się w dłuższym użytkowaniu. Jestem przekonana, że wkrótce znowu skorzystam z oferty Yves Rocher, gdyż kuszą mnie owocowe zestawy świąteczne...

Robicie zakupy w Yves Rocher ?
Co jest Waszym hitem ? Na co warto się skusić, a czego unikać ?




15 komentarzy:

  1. Mam QdNA i bardzo mi odpowiadają na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy i kocyk bardzo przyjemny. Ja dość rzadko robię zakupy w YR, ale kiedyś byłam zadowolona z takiego szamponu do włosów blond

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach musi byc fajny. Ja na razie sie trzymam i nic nie kupuje : p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie kupiłam nic w YR :) Fajny ten kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam póki co 2 razy,ale na pewno nie ostatnie :)
    fajne te twoje zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak duży jest ten kocyk? Bo w sumie ja w zeszłym roku załapałam się na podobny, tylko bez wzorków, ale on w sumie taki jednoosobowy jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja coraz mniej kupuję kosmetyków z YR, bo ceny wysokie, a działanie średnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe zakupy! Ale sama tam nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam teraz ochotę na zakupy w YR.. czekam na fajną promocję xd

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udane zakupy fajną pomadkę dorzucili, ja nigdy nie robilamu nich zakupów ale pewnie zorobię
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zwracałam uwagi na zapachy w YR, ale ostatnio mi się coś strasznie spodobało i coraz intensywniej myślę o zakupie :) O dziwo jest to zapach różany, a nie jestem jego miłośniczką. A Tobie życzę przyjemności z używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.