Zakupy: 1+1 Rossmann



Promocja 1+1 w Rossmannie już za nami. Pewnie wszyscy słyszeli już niejednokrotnie o niej, wiele z Was się skusiło, ja również. Choć zakupy robiłam w dwóch etapach ;)

Nie chciałam bez przemyślenia wrzucać do koszyka co popadnie, a z braku czasu nie mogłam stać przed szafą i kalkulować.
Za pierwszym razem więc stanowczo zabrałam uwielbiany przeze mnie podkład Whipped Creme Foudation z Max Factor w odcieniu 50 Natural. Do niego dobrałam podkład Perfect Stay Foundation z Astor, który mnie ogromnie ciekawi. Mam nadzieję, że na mojej mieszanej cerze dobrze się sprawdzi, nie będzie się ważył ani nie będzie wyglądał sztucznie. Odcień, który wybrałam to 102.

Za drugim razem kupiłam kolejny słoiczek ulubionego podkładu z Max Factor. Do pary dobrałam mu korektor rozświetlający Lumi Magique z Loreal w odcieniu 01. Ten korektor znam i bardzo lubię, aplikacja jest banalnie prosta a efekt jaki daje mnie naprawdę zadowala.

Majątku nie straciłam, za te 4 kosmetyki zapłaciłam łącznie 99,98 zł. Ogólnie jestem zadowolona! Żałuję tylko, że w moim Rossmannie nie ma już szafy Bourjois :( Jednak mój portfel mocno się cieszy ;)

22 komentarze:

  1. Lumi bardzo lubie;) tez dziś byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, ciekawa jestem podkładu Whipped Creme :)
    Ja na promocji zaopatrzyłam się w kilka lakierów, tusze i żel do brwi Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy , jestem ciekawa jak sprawdzi się ten korektor bo widzę że dużo osób go kupiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez kupilam ten podklad i dobralam do niego korektor z tej samej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tym podkładem ASTOR, ale w końcu skusiłam się tylko na lakiery do paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład z Astora, ale jeszcze nie używałam :) I czytałam, że ten korektor z Loreala jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych kosmetyków nie kupiłam, zdecydowałam się na inne - w przewadze lakierowe nowości Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 podkłady i korektor :D
    ja mam problem 1 podkład zuzyć a co dopiero 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten korektor, ale w ciemniejsze tonacji:) Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam z tej promocji. Mam sporo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sobie kupiłam róż do policzków i tusz do rzęs czekam na taką promocje dla perfumów
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa tych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorówki prawie nie używam więc nie dla mnie ta promocja

    OdpowiedzUsuń
  14. Whipped Creme Foudation z Max Factor kurcze mega mnie kusił, ale musze powykańczać moje podkładowe zapsy a jest ich troche

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w mieście też zlikwidowali bourjois;/ ale dopadłam podkłady gdzie indziej ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie poszalałam tym razem ;-) Kusił mnie ten podkład z Astora, ale testerów nie było więc odpuściłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne, przemyślane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się na nic nie skusiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ten podkład Astor jest genialny. Ciekawe jak spisze się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie skorzystałam z tej promocji, bo wydała mi się niekorzystna. Wolałabym powrót do -40% bez "zmuszania" do zakupu drugiego produktu...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.