Lip Liner Simply Spice - Avon





Muszę przyznać, że konturówki do ust to kosmetyk, który rzadko znajduje się w mojej kosmetyczce. Nie wiem dokładnie z czego to wynika, bo tak naprawdę dzięki tej kredce można fajnie poprawić linię ust. To czego natura nie wykonała precyzyjnie właśnie konturówką można osiągnąć.


Ta w odcieniu Simply Spice, którą proponuje Avon jest zupełnie matowa. Jej trwałość mnie zachwyca! Dzielnie trzyma się ust od rana do późnego popołudnia. Być może to zasługa koloru, który jest dość ciemny, wpada w brudny ciemny róż a nawet może i delikatnie w brąz. Niemniej jednak bardzo fajnie spisuje się w połączeniu ciemnych pomadek.


Kredka jest wykręcana, nie trzeba nic ostrzyć. Łatwo można ją wysunąć, a dzięki idealnej twardości z dziecinną łatwością rysuje się nią obrys ust. Gdy zdecydujemy się nałożyć kredkę na całe usta jako baza pod szminkę możemy się spodziewać, że kredka je wysuszy i nieestetycznie ściągnie. Jednak usta pociągnięte nawilżającą pomadką odzyskują w oka mgnieniu swój komfort.



Mówiąc szczerze kredka ta mnie ujęła, mam ochotę na inne odcienie, może bardziej naturalne, pasujące do jasnych rozświetlających pomadek. 



Kosmetyk otrzymałam do testów od portalu CreativeMagazine.pl. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji. Przeczytać możecie ją również tutaj.
http://creativemagazine.pl/


Sięgacie po kredki do ust ?

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, jak wygląda na ustach :) Ale prawda jest taka że jeśli już używam konturówki do ust, to tylko na całe usta, jako alternatywa dla trwałych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem używać kontorówek do ust:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że i w mojej kosmetyczce chyba nie znajdzie się żadnej konturówki :P A kiedyś się zastanawiałam, żeby jakąś kupić i wypróbować :P Tylko cały czas nie wiem jaki odcień hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich linery, ale to zdecydowanie nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ma odcień :) fajnie, że jest stosunkowo trwała, jeśli jest na miejscu do popołudnia to chyba niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konturówki to nie dla mnie, nie mam cierpliwości do tego :) No i wolę błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby miała inny kolor to by mi sie chyba podobała : p

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie konturówką można zdziałać naprawdę wiele na ustach, więc warto ją mieć w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny karmelowy kolor,uzywalabym i na cale usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje sie fajny kolorek :d Ciekawa jestem jak prezentyje sie na usteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :* + może obs za obs , jeśli tak to zaobserwuj i napisz u nas , a my się na pewno odwdzięczymy. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.