Jesienny ulubieniec BE BEAUTY




Od kilku ładnych tygodni zachwycam się tym lakierem. Jego kolor mnie fascynuje, a niska cena sprawia, że chciałabym by każdy ładny kolor tyle kosztował :P Znalazłam go w Biedronce, kupując za zawrotną kwotę 3 złotych. Szeroki pędzelek i fajna konsystencja oraz  trwałość, która jest bardzo dobra sprawiają, że chcę więcej takich lakierowych gagatków. Gdy dodatkowo lakier zostanie pokryty topem wytrzymuje w świetnym (!) stanie cały tydzień. Po siedmiu dniach można zauważyć delikatnie starte końce. Żadnych odprysków, żadnych pęknięć i gdyby nie naturalny odrost śmiało można by było jeszcze w nich "śmigać". :)
Bardzo żałuję, że już ich nie ma... mając jednocześnie nadzieję, że znowu się pojawią. Kupię wtedy wszystkie ładne odcienie.

 
Znacie ? Co sądzicie o tych lakierach ?
 

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek :)
    Żałuję, że nie skusiłam na żaden odcień skoro trwałość taka dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek. U mnie zaden lakier nie wytrzymuje tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nie mój kolor, ale pazurki ładne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek, taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale jeśli się pojawią to z pewnością zwrócę na nie uwagę !: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolorek. Ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny:-)
    W swoich biedronkach go nie widziałam.Albo słabo się rozglądałam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor i świetna jakość za taką cenę. Szkoda, że nie ma tych lakierów w regularnej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor, zreszta mam niemal identyczny: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, ciekawy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Biedronki lakiery chyba robiło Bell, a że to jest dla mnie świetna firma to nie dziwię się, że lakier fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery to chyba rzeczywiście jest Bell. Piękny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor , takie jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam lakieru z biedronki, ale kolor piękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.