Dermo-Oil olejek multi-active - Equilibra




Olejek dziś dobił dna, a ja jeszcze nie napisałam nic na jego temat. Szybko się poprawiam, bo uważam, że warto poświęcić temu olejkowi choć chwilkę uwagi.


Olejek znajduje się w plastikowej buteleczce małych rozmiarów, której pojemność to 100ml. Buteleczka zakręcana, szczerze mówiąc troszkę ta nakrętka mi nerwów napsuła ;) Jakoś praktycznie zawsze krzywo wkręcała się w gwint ;) Wiedząc, iż prawdopodobnie trafił mi się felerny egzemplarz nakrętki (olejek przyjechał w kartoniku, na którym już wtedy delikatnie można było zauważyć wyciek) zakręcałam butelkę z wielką uwagą, aby przypadkiem nic się nie wylało, nic nie wyciekło.


Konsystencja jest typowa dla olejków, lekka, wodnista, przezroczysta. Olejek nie jet ciężki, nie obciąża skóry tłustą warstwą, wchłania się błyskawicznie. Zapach jest kuszący – migdały + wanilia – to wyczuwał każdorazowo mój nos, umysł się rozjaśniał, a skóra rozkoszowała się ;)

Działanie – krótko mówiąc : warte poznania! Wspaniale nawilża, zmiękcza i wygładza skórę. Żadnych szorstkości i przesuszeń nie doszukamy się stosując to maleństwo o wielkiej mocy. Regularne stosowanie sprawia, że nawet mocno zrogowaciałe miejsca (kolana, pięty, łokcie) stają się niebywale gładkie i miękkie. Ogólnie ciało nabiera jędrności i aksamitnej gładkości. Jak radzi sobie z bliznami i rozstępami tego nie wiem, gdyż takich nie posiadam. 


Skład: Prunus Amygladus Dulcis ( Sweet Almond) Oil, Coco-Caprylate. Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Bisabolol. 

Myślę, że olejek jeszcze do mnie trafi, bo bardzo przyzwoicie się spisał. Dostępny jest w aptekach, m.in. tej <klik>.  Póki co nastawiłam się na zużywanie tego co mam ;)



 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.


8 komentarzy:

  1. Tak jak piszesz,olejek warty poznania. Ciekawa jestem czy efekt nawilżenia będzie podobny u mnie, strasznie przesusza mi się skóra na kolanach...

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO jakaś nowość, pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz więcej takich olejków na rynku! I dobrze, bardzo lubię takie kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię olejki, więc kiedyś może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedzialam ze equilibra ma inne kosmetyki niż na bazie aloesu :) dobrze wiedzieć. szkoda tylko że opakowanie zakręcane, nie lubie tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. skład krótki i widzę,że dość dobre
    z chęcią się pokuszę na ten olejek i sama przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten olejek i bardzo go lubię używam go już chyba ze 2 miesiące i muszę zmobilis

    OdpowiedzUsuń
  8. ten olejek chodzi za mną, bo do masażu ostatnio używam sporo olejków, więc zapewne za jakiś czas będzie mój! <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.