Ciemna śliwa .... Avon Gel Finish Perfectly Plum



Lakiery Avon z serii Gel Finish urzekły mnie swoimi kolorami, szczególnie mocno kilka z nich! Póki co dwie propozycje - piękne i wyjątkowe - dołączyły do grona moich kolorowych "paznokciowych cukierasków".


Dziś prezentuję Perfectly Plum - piękną śliwę, która jest tajemnicza i elegancka. W bystrym świetle ukazuje swoje drugie oblicze! Mnóstwo drobin, którym ciężko się oprzeć.

Kilka spraw technicznych. Lakier ma standardowy pędzelek, szeroki i jednocześnie precyzyjny. Łatwo się nim maluje, czasami tylko nabiera zbyt dużo lakieru. Konsystencja jest bardzo fajna, niezbyt gęsta, nie za rzadka. Lakier kryje już po jednej warstwie, jednak by cieszyć się jego fantastyczną głębią nakładam dwie warstwy! Trwałość świetna, połysk i wysychanie w porządku. Ja lubię pokryć dodatkowo wysuszaczem, ale tylko z tego względu, że maluję paznokcie późnym wieczorem i od razu po skończeniu idę spać ;) 


Lakier dla mnie wyjątkowy o ślicznej barwie. Wiem, że nie każda lubi takie ciemne kolory i takie wykończenie. Powiedźcie ... co o nim sądzicie ?

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Avonu, ale chyba czas to zmienić. Ten ma obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba, tej jesieni śliwkowe odcienie mi bardzo odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, drobinki bardzo ładnie go urozmaiciły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie kolory, nawet mam bardzo podobny z pierre rene : )

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO lubię takie kolory. Lakiery Avonowskie to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna ta śliweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, bardzo w mojej kolorsytce, piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam pare lat temu pare lakierow z avonu i niestety chyba nie będzie powtórki... kolor calkiem ladny ale ja chyba wole bez drobinek

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier prezentuje się bardzo ładnie :) Nie pogardziłabym takim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ;) Ja mam w granacie i też tak pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor!
    miałam z Avon - Plum Seduction i wyglądał podobnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Głęboki, piękny, jesienny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kolor i paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor !! i ładne efekty daje ; P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.