Wygraj CelluBlue!





Przychodzę z notką, w której zgłaszamy się do rozdania! :)

Nagrodą jest kubeczek masujący CelluBlue, o którym pisałam w tej notce >KLIK<.

Jeśli będzie 100 zgłoszeń to zostanie rozlosowany dodatkowy kubeczek! Zgłaszajcie się więc i polecajcie rozdanie! Uważam, że warto!

Banerem jest powyższe zdjęcie :)

Regulamin konkursu
1. Organizatorką rozdania jestem ja, Darin, zaś jego sponsorem jest firma CelluBlue.
2. Nagrodą jest antycellulitowy kubeczek masujący Cellublue - jedna sztuka. W przypadku gdy zgłoszeń będzie 100 zostanie rozlosowany dodatkowy kubeczek masujący Cellublue.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy według wzoru wypełnić zgłoszenie i umieścić je w komentarzu pod tym postem.
4. Rozdanie trwa od 20.10.2014r. do 31.10.2014r. do godziny 23.59.
5. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania.
6. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej w terminie 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
7. Z nagrodzoną osobą skontaktuję się mailowo, laureat będzie miał 3 dni by podać adres do wysyłki nagrody. Jeśli nie dostanę adresu w tym terminie, losuję inną osobę.
8. Nagroda wysłana zostanie jedynie na terenie Polski, a koszty przesyłki pokrywa firma CelluBlue.
9. Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z tym, że akceptujesz jego regulamin.


Żeby mieć szansę na CelluBlue wystarczy być obserwatorem mojego bloga oraz polubić Fanpage Cellublue. Cała reszta nie jest obowiązkowa, jednak daje wam dodatkowe punkty a tym samym zwiększa szanse na wygraną J

Obowiązkowo:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga                        
2. Polubić fanpage CelluBlue >KLIK<

Za powyższe otrzymujecie 1 los :)

Dodatkowo:

1. Dodanie podlinkowanego bannera w pasku bocznym (+3 losy)
2. Publiczne udostępnienie informacji o rozdaniu na fb (+3 losy)
2. Dodanie mojego bloga do blogrolla (+3 losy)

Razem można zdobyć 7 losów :)
 

Wzór zgłoszenia:

1. Obserwuję jako:
2. Lubię FB CelluBlue jako: Imię i trzy pierwsze litery nazwiska
3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK (adres bloga)/NIE
4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): TAK/NIE
5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK (link)/NIE
6. E-mail:

16 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako: Gabi K
    2. Lubię FB CelluBlue jako: cosmetic-addiction.blogspot.com
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): TAK https://www.facebook.com/cosmeticaddictiongabik/posts/293530810840478
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    6. E-mail: gabipsuja@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Monika N
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Monika Nie
    3. Dodałam banner w pasku bocznym: TAK http://monyrka.blogspot.com/
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam blog do blogrolla: TAK http://monyrka.blogspot.com/
    6. E-mail: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Kamila Żuławińska
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Kamila Żuł
    3. Dodałam banner w pasku bocznym: NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: milka74@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Anjaa1103
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Ona i on
    3. Dodałam banner w pasku bocznym: TAK http://www.blogujaca-para.blogspot.com/
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB : TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=795502823844250&id=518680144859854
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK http://www.blogujaca-para.blogspot.com/
    6. E-mail: ziomek1103@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go więc nie bede brała bez sensu udziału w konkursie :) ale powiem jedno, warto go mieć :) bierzcie udział dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Banshee Madness
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Banshee Madness
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: banshee.89.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: KasiaS1980
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Katarzyna Ser...
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK (kasias1980.blogspot.com)
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): TAK (nie mam pojęcia jak to zrobić niestety :()
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: katarzyna@seredin.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Martyna9476
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Kosmetyczny Blog
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK http://kosmetycznyblog.blogspot.com/p/rozdania.html
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: martyna9476@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Angel
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Księga Zaklęć Kosmetycznych
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK www.ksiegazaleckosmetycznych.blogspot.com
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/pages/Ksi%C4%99ga-Zakl%C4%99%C4%87-Kosmetycznych/291760267676732?ref=hl
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com
    6. E-mail: joanna.wrona17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: malenka
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Maleńka bloguje
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK malenkabloguje.blogspot.com
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): nie
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK malenkabloguje.blogspot.com
    6. E-mail: malenka0793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Anita B.
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Anita Barbara
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: /NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): TAK https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/276270372571616
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Natalia
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Natalia Gru
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: kurde.bele.n@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Ewelina Tar...
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK - http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: nr147
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Natalia Rze.
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB: NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: dobiezka
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Marta D.
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: NIE
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): NIE
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: NIE
    6. E-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: MMMaloka
    2. Lubię FB CelluBlue jako: Lakierkowo
    3. Dodałam/em banner w pasku bocznym: TAK , www.lakierkowo.blogspot.com
    4. Udostępniam informację o rozdaniu na FB (podaj link bezpośredni): TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=738429212911528&id=514961751924943
    5. Dodałam/em blog do blogrolla: TAK, www.lakierkowo.blogspot.com
    6. E-mail: muminek526@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.