Wrześniowe nowości...



Wrzesień za nami, nawet nie wiem kiedy zleciało te 30 dni ...
Nie przedłużając w tej notce prezentuję to co we wrześniu wzbogaciło moją kosmetyczkę. 

Na samym początku miesiąca otrzymałam przemiłą niespodziankę od Pat&Rub. Kosmetyki z linii rewitalizującej zachwyciły mnie swym zapachem i działaniem. W paczce znalazłam balsam do rąk, o którym już pisałam w tej notce. Szampon i odżywka pojawią się niebawem.Jeśli macie ochotę wypróbować któryś z kosmetyków Pat&Rub może warto skorzystać z dodatkowego 15% rabatu ? Kod jest ważny do 05.10 - wpisując w koszyk hasło EkoBlog otrzymacie dodatkową zniżkę. :)


Od Evree otrzymałam olejek do twarzy. Jego zapach mnie mocno uzależnił. Zastanawiam się czy wszystkie olejki Evree tak pięknie pachną … są fantastyczne, mój nos je kocha.


Na kilkunastu blogach widziałam już recenzje tego „gadżetu” CelluBlue, który pomaga walczyć z cellulitem. Wskazana jest systematyczność by zauważyć działanie. Jeszcze trochę poużywam i podzielę się swoją opinią na temat tego niebieskiego maleństwa.


Z racji zdobytego wyróżnienia w niedawnej akcji BeautyFace otrzymałam maskę + serum na twarz i szyję z ekstraktem kawowym. Z pewnością i o niej wspomnę wkrótce na blogu.


Ktoś kiedyś gdzieś dał informację, że można zamówić próbkę wybranych perfum. Skorzystałam i ja i wybrałam Acqua Woman. Pachnie ślicznie, pojemność 15ml od razu trafiła do torebki :) Jeśli chcecie zamówić bezpłatną próbkę dla siebie lub swojego mężczyzny kliknijcie tutaj :)


Trafiła też do mnie aromatyczna nagroda z wygranego rozdania u the Monique. Kosmetyki Tso Morini oraz kilka cukierasów… swoją drogą przeszły wiśniowym aromatem peelingu, co nie przeszkodziło mi w ich konsumpcji :)


I na koniec moje skromne zakupy. Skusiłam się tylko na zachwalaną pastę Ziaja z serii liście manuka oraz na zmywacz do paznokci w żelu marki Cztery Pory Roku.

Zainteresowało Was coś z powyższych ?

22 komentarze:

  1. Świetne nowości! Zwłaszcza pat&rub wpadło mi w oko ale jestem też ciekawa olejku evrēe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości, pozazdrościć. :) Jestem też ciekawa recenzji P&R i Evree. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, nie wszystkie olejki evree ładnie pachną:P dostałam do testowania olejek magic rose, jak możesz się domyślić zapach przypomina różany, którego nie znoszę... dobrze, że chociaż szybko się ulatnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cacka z TsoMoriri kusząco wygladają i te cukieraski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości, mi we wrześniu niewiele przybyło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nic nie znam ,ale w sumie miło będzie przeczytać o takich cudaczkach. Czekam na recenzję tego czegoś pomagającego pozbyć się celulitu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wspaniałości, dostałam identyczny zestaw z Pat&Rub.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten olejek z Evree :) wcześniej miałam olejek do ciała z tej firmy i również tak pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy. Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też skusiłam się na pastę z Ziai i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.