Taka mała lista życzeń ...





Dawno nie publikowałam notki typu "marzy mi się", więc dziś nadrabiam zaległości. Dziś są to kosmetyki, których cena nie jet mocno wygórowana i łatwo będzie mi zrealizować punkt po punkcie.

W najbliższym czasie planuję zakupić:
1. Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem. Sporo się naczytałam pozytywnych recenzji, muszę ją mieć!
2. theBalm, Bahama Mama. To też już kultowy bronzer, którego w sieci pełno. Chcę go i ja! A moze zaproponujecie coś innego wartego uwagi ? Ważne by nie było w nim drobin brokatu...
3. Makeup Revolution, Palety Iconic 2 i 3 … osłowione „podróbki” znanych palet UD. Muszę sprawić sobie choć jedną… nie wiem tylko, którą wybrać … Pomożecie ? :)
4. Bdellium tools. Pedzel no 787 – piękny różowy kolor z pewnością spowoduje, że wyróżni się spośród mojej gromadki.
5. Hakuro. H77. Pedzel, który spowoduje, że moja kolekcja rozrośnie się. Chciałabym go mieć i tyle. :)
6. L’oreal.  Kultowy balm, który znam i uwielbiam. Wersji Caramel Comfort jeszcze nie miałam.
7. Essie, Mind your mittens. Piękny lakier do paznokci, który również muszę mieć! :)
8. Avon, Parisian Chic. Zapach, który mocno wpisuje się w moje upodobania. Żałuję, że nie skusiłam się gdy pojawił się w katalogu jako nowość. Teraz zapoluję na niego, dzięki znajomej może uda mi się go kupić jeszcze taniej niż w katalogu ? :)

Znacie coś z moich 'chciejstw' ? 

20 komentarzy:

  1. Ciekawa lista, ale nie pokrywa się z moją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co na Twojej liście się znajduje. .... :)

      Usuń
  2. Mam te balsamy l'oreal, naprawdę są bardzo dobre. Jeden bodajże w kolorze ballet show 171, a drugi ten, który jest na zdjęciu, 819 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ja mam jeszcze więcej marzeń :) Staram się jednak robić przemyślane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i ja więcej marzeń, szczególnie tych kosmetycznych. Te są te, które chcę jak najszybciej zrealizować :))

      Usuń
  5. Niech się spełnią twe życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego kosmetyku z listy :) Oby wszystkie Twoje zachcianki się spełniły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam perfumy Parisian Chic- piękny zapach,ale strasznie nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę w takim razie jak najszybszego spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki i bronzer tez bym kochała !

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twojej listy mam aż 4 pozycje - pędzel Hakuro, Bahamę, Balma z Loreal oraz pomadkę peelingującą Sylveco :)
    Paletki MUR mnie nie kuszą, mam paletki Vivo, które są jak Naked1 i 2 a Naked3 mam oryginał :)
    Nie znam tego zapachu z Avon, ale teraz zbieram na inne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj zamówiłam sobie Hakuraka 77. Też strasznie chciałam go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mind your mittens z Essie mam i dosłownie go uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pomadka Sylveco bardzo ciekawa, teraz i ja mam ochotę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bahama i paletki *_* też bym chciała :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że wszystko to co chcesz będzie zrealizowane. Ja mam teraz chęć na perfumy angel, nie dawno kupiłam aliena a apetyt rośnie w miarę jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zamierzam kupić Iconic 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.