Regeneracja włosów z Pat&Rub, czyli szampon i odżywka




W poczcie wrześniowej znalazłam przemiłą niespodziankę od Pat&Rub. Przesyłka do mnie dotarła z okazji dnia blogera i sprawiła mi dużo radości. W pięknym czerwonym filcowym woreczku z kremową wstążką kryły się trzy kosmetyki: rewitalizujący balsam do rąk oraz szampon i odżywka do włosów z linii regeneracyjnej. I o tych dwóch ostatnich będzie dziś mowa :)


Szampon i odżywka przeznaczone są dla włosów farbowanych, zniszczonych, suchych. Moje są regularne rozjaśniane i choć staram się o nie dbać najlepiej jak potrafię to czasami mają gorsze okresy. Zestaw ten spadł mi jak z nieba gdyż pod koniec sierpnia byłam na rozjaśnianiu, włosy mimo profesjonalnej opiek były przesuszone. 


Kosmetyki te znajdują się w wygodnych tubach zamykanych na klik. Dozowanie kosmetyków jest łatwe i przyjemne za sprawą ich konsystencji i genialnego aromatu! Nie wiem jak to się dzieje, ale dotychczasowe kosmetyki Pat&Rub zachwyciły mnie swym zapachem. Tutaj pierwsze skrzypce gra nuta cytrusowa, piękna i aromatyczna, niezwykle świeża i energetyzująca, sprawiająca, że energii do działania przybywa w oka mgnieniu.


Jeśli chodzi o szampon świetnie myje i oczyszcza skórę głowy i włosy. Jego konsystencja jest rzadka i na początku może rozczarować, gdyż trzeba nauczyć się go używać tak by jego wydajność była na wysokim poziomie. Ten naturalny szampon nie zawiera SLS i SLES, więc też nie doświadczymy ogromnej ilości piany. Jednak nie jest to wada patrząc na efekt końcowy. Mimo iż moje włosy lubią się podczas mycia tym szamponem nieznacznie plątać to są w doskonałej kondycji. Doskonale oczyszczone, miękkie i pachnące. W celu łatwego ich rozczesania każdorazowo stosuję odżywkę, której kremowa i jednocześnie lekka konsystencja wspaniale otula włosy i sprawia, że są gładkie jak jedwab już po chwili od jej nałożenia. Z łatwością można przenikać palcami przez pasma włosów, które nabierają dodatkowej miękkości i idealnej gładkości. Zapach jest utrzymany w tej samej tonacji, czyli cytrusowej. Odżywka łatwo spłukuje się i nie obciąża włosów, ani też ich nie przetłuszcza.

Szampon Pat&Rub - linia regeneracyjna - skład
Odżywka Pat&Rub - linia regeneracyjna - skład

Duet ten jest fantastyczny, moje włosy w bardzo widoczny sposób polubiły się z nim. Są lśniące i gładkie, miękkie i ogólnie zachwycają mnie swoją kondycją. 


Jestem ogromnie ciekawa innych serii do włosów, z pewnością skorzystam w przyszłości z oferty Pat&Rub. Z pewnością też zapoluję na promocyjne ceny i skorzystam z jakiegoś rabatu, gdyż ceny wyjściowe do tanich nie należą, a nie chce zbytnio obciążać mojego portfela ;)


Fakt otrzymania kosmetyków z okazji dnia blogera nie miał wpływu na moją opinię.

Duet ten znajdziecie tutaj klik , aktualnie kosztuje 86,40 zł.
Do 05 października wpisując w koszyk hasło EkoBlog otrzymujecie dodatkowy rabat, który wynosi 15%. Może przyda Wam się ta informacja ;)

Znacie szampony i odżywki z Pat&Rub ? Co o nich sądzicie ?

11 komentarzy:

  1. moje włosy też polubiły ten duet, szczególnie zaskoczyła mnie odżywka. jestem przyzwyczajona do silikonów a ona sprawdziła się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam kosmetyków P&R, ale bardzo mnie zainteresowały te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co nie znam szamponów i odżywek P&R, ale mam zamiar to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lśniące gładkie...normalnie mnie zainteresowałao chciałąby wypróbować
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego duetu, ale cena jest wysoka jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.